  • 1. Data: 2009-09-10 07:58:53
    Temat: Zamknięcie konta bankowego = kasacja wszystkich operacji?
    Od: Bartek <b...@g...com>

    Witam,

    Jestem na etapie zamykania konta osobistego w banku X, w którym
    spędziłem wiele lat.
    Zastanawiam się, czy po zamknięciu konta bank przechowuje jakieś
    informacje związane
    z tymże kontem, operacjami wykonywanymi, przelewami ,kartami
    płatniczymi?
    Gdybym chciał zasięgnąć jakiejś informacji, poprosić o wyciąg z
    nieistniejącego już konta,
    to czy moja prośba była by technicznie wykonalna?

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2009-09-10 08:01:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 00:58:53 -0700, Bartek napisał(a):

> [...]
    > informacje związane
    > z tymże kontem, operacjami wykonywanymi, przelewami ,kartami

    Ma obowiązek przez 5 lat przechowywać.

    > Gdybym chciał zasięgnąć jakiejś informacji, poprosić o wyciąg z
    > nieistniejącego już konta,
    > to czy moja prośba była by technicznie wykonalna?

    Technicznie tak. Organizacyjnie i prawnie nie w każdym banku.