  • 1. Data: 2009-09-10 15:17:36
    Temat: no i nie zamkneli...
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    20 ktoregoś lipca rozwiązałem umowe o konto w Mille, bo nie miałem ochoty im
    placic po zmianie cennika. Okres wypowiedzenia oczywiscie 30 dni. Pozniej ta
    sama wiadomosc, ktora dostalo tez wielu z was "Bardzo cenimy to, że korzysta
    Pan aktywnie z serwisu internetowego Millenet.
    Dlatego informujemy, że Pana konto o numerze:
    xxxxxxx będzie prowadzone bezpłatnie od 1 sierpnia 2009 r. przez kolejnych
    12 miesięcy."

    I co? I konto dalej jest w podgladzie. Nie wiem czy fizycznie dalej dziala,
    ale pewnie tak. I co z tym zrobic?

  • 2. Data: 2009-09-10 17:09:34
    Temat: Re: no i nie zamkneli...
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>

    bartekkr <k...@g...com> napisał(a):

    > I co? I konto dalej jest w podgladzie. Nie wiem czy fizycznie dalej
    dziala,
    > ale pewnie tak. I co z tym zrobic?

    Konto działa normalnie. No ale nie jesteś sam :-) Ja zamknąłem walutowe 7
    lipca, data zamknięcia 7 sierpnia. Reklamacja w toku od 3 tygodni, bo konto
    nadal istnieje.
    Może pozamykają je wszystkie hurtem? :-)

  • 3. Data: 2009-09-10 17:58:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I co? I konto dalej jest w podgladzie. Nie wiem czy fizycznie dalej dziala,
    > ale pewnie tak. I co z tym zrobic?

    jeżeli masz w ręku papier, że złożyłeś dyspozycję zamknięcia tego
    rachunku to nic

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-09-10 18:50:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.09.09 19:58, RobertS pisze:

    > jeżeli masz w ręku papier, że złożyłeś dyspozycję zamknięcia tego
    > rachunku to nic

    I do kiedy ma go trzymać?
    10 lat? A może 20?
    I jak za 25 lat bank wprowadzi słone opłaty?

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-09-10 20:14:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I do kiedy ma go trzymać?
    > 10 lat? A może 20?
    > I jak za 25 lat bank wprowadzi słone opłaty?

    wydałeś dyspozycję zamknięcia rachunku, jeżeli bank jej nie zrealizował
    (zgodnie z regulaminem) to już jego problem, a jak sobie o Tobie
    przypomni za jakiś czas to pomachaj im przed nosem papierkiem, że konto
    zamknąłeś

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-09-10 20:23:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    [...]
> [...]
    > zrealizował (zgodnie z regulaminem) to już jego problem, a jak sobie o
    > Tobie przypomni za jakiś czas to pomachaj im przed nosem papierkiem,

    No ale właśnie o to jest pytanie: co jak sobie przypomni za 50 lat?
    KJ

    --
    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 7. Data: 2009-09-10 20:32:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Kamil Jońca" news:877hw6v99z.fsf@alfa.kjonca

    > No ale właśnie o to jest pytanie: co jak sobie przypomni za 50 lat?
    > KJ

    Zakładamy, że masz teraz 20 lat z hakiem (jeżeli postarzałem albo za bardzo
    odmłodziłem i czujesz się mym wpisem jakoś urażony to wiedz, że z góry
    szczerze Cię przepraszam). Za 50 lat będziesz miał 70 kilka lat i raczej
    będziesz już wąchał kwiatuszki od spodu (wiedz, że życzę Ci 100 lat!) :)
    Więc raczej nie ma się czego obawiać :)

    A jeżeli masz jednak jakieś fobie, że po kilkudziesięciu latach jakiś bank
    sobie o Tobie przypomni to załóż sobie w domu jakieś pudełeczko (może być po
    butach itp. - ja np. kupiłem średniej wielkości pojemnik na żywność he he
    he) i tam wrzucaj wszelakie świstki/potwierdzenia (ja do swojego już
    wpakowałem m. in. wypowiedzenie polisy ubezpieczeniowej, kilka potwierdzeń
    zamknięć rachunków, wypowiedzeń umów o karty itp.), które nie muszą (w 99,9%
    nie muszą - na szczęście) ale kiedyś mogą się przydać :)

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-09-11 04:08:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> writes:

> [...]
    > szczerze Cię przepraszam). Za 50 lat będziesz miał 70 kilka lat i raczej
    > będziesz już wąchał kwiatuszki od spodu (wiedz, że życzę Ci 100 lat!) :)

    Ale długi (wynikające np. z opłat z prowadzenie konta) wliczają się do
    spadku. Więc to nie rozwiązuje problemu.

    KJ

    --
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 9. Data: 2009-09-11 06:24:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.09.09 22:32, Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > szczerze Cię przepraszam). Za 50 lat będziesz miał 70 kilka lat i raczej
    > będziesz już wąchał kwiatuszki od spodu (wiedz, że życzę Ci 100 lat!) :)

    Są jednostki, które dożywają 70-tki, więc jest szansa.

    > Więc raczej nie ma się czego obawiać :)
    >
    > A jeżeli masz jednak jakieś fobie, że po kilkudziesięciu latach jakiś bank
    > sobie o Tobie przypomni

    To nie jest żadna fobia. Jeśli bank nie wyknał złożonej dyspozycji, to
    nie mam co liczyć, że on o mnie zapomni.

    Będzie mi dalej prowadził rachunek aż debet na nim urośnie na tyle, że
    zechce mu się zacząć go windykować.

> [...]
    > zamknięć rachunków, wypowiedzeń umów o karty itp.), które nie muszą (w 99,9%
    > nie muszą - na szczęście) ale kiedyś mogą się przydać :)

    A jeśli przyjdzie do ciebie ten niemiec, co wszystkie rzeczy chowa?
    Albo inne zdarzenie losowe zniszczy Ci to archiwum?

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-09-11 09:34:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 11 Wrz, 06:08, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Ale długi (wynikające np. z opłat z prowadzenie konta) wliczają się do
    > spadku. Więc to nie rozwiązuje problemu.

    Należności okresowe, czyli np. opłaty za rachunej bankowy,
    przedawniają się po trzech latach. Do spadku wejdą najwyżej ostatnie
    trzy lata, jesli oczywiście, zaginęło gdzies wypowiedzenie umowy.