  • 21. Data: 2005-05-17 12:33:02
    Temat: Re: phishing a hasła jednorazowe i tokeny
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    mlody_book wrote:

    > OK, ale to już nie byłby phishing, tylko raczej konieczny byłby atak
    > na serwer DNS, o którym wiadomo, że jest bardziej niebezpieczny od
    > phishingu.

    Ewentualnie rozpowszechnic zawczasu jakis miniwirusik, edytujacy plik HOSTS
    (w Windowsie).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2005-05-17 15:23:28
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Podobno od któregoś service-packu plik hosts jest ignorowany.

    No i fatalnie. A jak bede chcial sobie na localhoscie odpalic np. serwer
    Krasnala z virtualhostami, coby sobie stronki w PHP popisac to co mam wtedy
    zrobic... (nio ale to juz NTG) :)

    Pozdrawiam
    SDD