  • 1. Data: 2005-05-14 08:04:18
    Temat: Zmiany w ING
    Od: "Marcin_P." <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chyba jeszcze nie bylo.

    Uprzejmie informujemy o zmianie z dn.16.05.2005r.oprocentowania
    lokat terminowych o zmiennej stopie procentowej oraz Otwartego
    Konta Oszczędnościowego.
    Informacje o aktualnych stopach procentowych znajdują się na
    stronie internetowej www.ingbank.pl w zakładce Aktualności oraz
    na tablicy ogłoszeń w oddziałach naszego Banku.

    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-05-14 08:36:38
    Temat: Re: Zmiany w ING
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    "Marcin_P." <s...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > stronie internetowej www.ingbank.pl w zakładce Aktualności oraz
    > na tablicy ogłoszeń w oddziałach naszego Banku.

    OKO 4,5%

  • 3. Data: 2005-05-14 12:21:54
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-05-14 10:36, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > OKO 4,5%

    To lepszy jest emax+.

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 4. Data: 2005-05-14 12:25:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > To lepszy jest emax+.

    No lepszy to byl caly czas :)

  • 5. Data: 2005-05-14 15:45:37
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > No lepszy to byl caly czas :)

    w czym lepszy w tym ze jak sie zapomnisz a m linka sasnie to kasy nie
    wyplacisz?
    TB

  • 6. Data: 2005-05-14 15:51:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > w czym lepszy w tym ze jak sie zapomnisz a m linka sasnie to kasy nie
    > wyplacisz?

    W oprocentowaniu....
    A co - mLinka kiedys Ci zasnela?
    OKO ma niewatpliwa zalete - dostep do placowek + bezplatny przelew.
    Ale w tym momencie ma gorsze oprocentowanie od eMAX+ - zaprzeczysz?

  • 7. Data: 2005-05-14 20:08:43
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > W oprocentowaniu....
    > A co - mLinka kiedys Ci zasnela?
    > OKO ma niewatpliwa zalete - dostep do placowek + bezplatny przelew.
    > Ale w tym momencie ma gorsze oprocentowanie od eMAX+ - zaprzeczysz?

    OKO poniżej 100.000 zł 4,75 %
    eMAX plus 5,00%

    biorac pod uwage ze jek bede chcial wyplacic 2 raz w miesiacu
    i mLinka zasnie albo bedzie niekompetentna (co ostatnio czesto sie zdarza)
    to kasy nie dostane dlatego nie wiem czy warto ryzykowac :-)

    ogolnie to mBank jakos ostatnio schodzi na psy .....

    TB

  • 8. Data: 2005-05-14 20:50:38
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > OKO poniżej 100.000 zł 4,75 %

    No nie, od poniedzialku juz 4,50%, choc w sumie
    te 0,5% roznicy to raptem niewiele ponad 3 zl
    miesiecznie od kazdych 10,000 :-)

    --
    Pozdrowionka
    Wilczek

  • 9. Data: 2005-05-15 06:33:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Bednarz <tb(usunTO)@internet.pl> wrote:
    > OKO poniżej 100.000 zł 4,75 %
    > eMAX plus 5,00%

    oko teraz bedzie 4,5%

    > biorac pod uwage ze jek bede chcial wyplacic 2 raz w miesiacu
    > i mLinka zasnie albo bedzie niekompetentna (co ostatnio czesto sie
    > zdarza) to kasy nie dostane dlatego nie wiem czy warto ryzykowac :-)

    Nie badz sam niekompetentny. Przeciez mozesz miec np. dwa eMAX+ i cala twoja
    teoryjka upada... ;)

    > ogolnie to mBank jakos ostatnio schodzi na psy .....

    To przez ta mase klientow ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-05-15 09:50:08
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > OKO ma niewatpliwa zalete - dostep do placowek + bezplatny przelew.

    Wydawalo mi sie ze z eMax+ tez jest jeden darmowy przelew w miesiacu?

    Pozdr.
    JD