  • 1. Data: 2005-05-14 13:37:55
    Temat: Roznice miedzy kursem kupna/sprzedazy CHF
    Od: Marcin GARGUL Krakowiak <depeszek_72__B-E-Z@TE-GO_go2.pl>

    Witam,
    Stojac przed ostateczna decyzja co do banku, w ktorym zaciagac bedziemy
    kredyt hipoteczny mam jeszcze jedno pytanie. Ktory sposrod mBanku, DomBanku
    i Millenium ma najkorzystniejsze kursy i roznice pomiedzy cena kupna i
    sprzedazy CHF? Moze gdzies moge przegryzc sie przez historie takich kursow
    w trzech wymienionych bankach?
    Bardzo dziekuje za wszelkie sugestie.
    --
    Pozdrawiam,