  • 1. Data: 2005-05-14 10:00:48
    Temat: Powszechny Dom Kredytowy
    Od: "Rafal Dąbrowski" <r...@s...pl>

    Witam.

    Czy PDK jest instytucja bankowa?
    Czy PDK samo udziela kredytu na zakup samochodu
    czy wspolpracuje z jakis bankiem?

    Czy ktos ma doswiadczenie w podpisywaniu
    umowy z PDK na zakup samochodu w komisie?

    Z gory dzieki za wszelkie info

    Rafal

  • 2. Data: 2005-05-14 10:30:41
    Temat: Re: Powszechny Dom Kredytowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal Dąbrowski" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czy PDK jest instytucja bankowa?

    Nie, bo by sie Bank nazywał. To jedna z sieci pośredników w udzielaniu
    kredytów.

    > Czy PDK samo udziela kredytu na zakup samochodu

    O to już musisz zapytać ich przedstawiciela. Z tego co wiem, to maja
    umowy z komisami.

    > czy wspolpracuje z jakis bankiem?
    >

    > Czy ktos ma doswiadczenie w podpisywaniu
    > umowy z PDK na zakup samochodu w komisie?

    Taniej wyjdzie jednak moim zdaniem w jakimś banku. Dawniej LUKAS dawał
    kredyty na używane pojazdy. Chyba również DOMINET się w to bawił.
    Wschodni Bank Cukrownictwa - jak jeszcze istnieje, bo u nas już nie.

  • 3. Data: 2005-05-14 12:22:50
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > czy wspolpracuje z jakis bankiem?
    >
    > Czy ktos ma doswiadczenie w podpisywaniu
    > umowy z PDK na zakup samochodu w komisie?

    Będzie drożej niż w banku
    Poszukaj lepiej na www.getinbank.pl

    Darek