  • 1. Data: 2011-01-13 09:32:03
    Temat: [pekaosa] przepraszamy, ale nie mamy pani plaszcza :>
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,48725,893
    9514,Konta_czyste__a_bank_nie_chce_oddawac.html

  • 2. Data: 2011-01-13 10:52:34
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 13 Jan 2011 10:32:03 +0100, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    >http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,48725,89
    39514,Konta_czyste__a_bank_nie_chce_oddawac.html

    Ja bym nie czekał z wytoczeniem procesu cywilnego bankowi. To, czy
    jego pracownik go oszukał czy "tylko" zwariował jest mało istotne
    jeśli chodzi o odpowiedzialność wobec klienta.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-01-13 11:58:10
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    Zdumiewające jest, jakim zaufaniem klienci obdarzyli doradcę. Żeby przez tak
    długi okres czasu się nie zorientować że lokaty nie istnieją?

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2011-01-13 12:18:30
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 13 Jan 2011 11:58:10 +0000 (UTC), "Sinus "
    <s...@g...pl> wrote:

    >Zdumiewające jest, jakim zaufaniem klienci obdarzyli doradcę. Żeby przez tak
    >długi okres czasu się nie zorientować że lokaty nie istnieją?

    A Ty jak często prosisz prezesa banku o potwierdzenie, że Twoje lokaty
    istnieją?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2011-01-13 13:57:11
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):
    > A Ty jak często prosisz prezesa banku o potwierdzenie, że Twoje lokaty
    > istnieją?

    Nie muszę prosić prezesa banku o informację. Widzę wszystko w bankowości
    internetowej.

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2011-01-13 14:02:46
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> wrote in message

    > A Ty jak często prosisz prezesa banku o potwierdzenie, że Twoje lokaty
    > istnieją?
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski

    raz na miesiąc przegladam historię operacji na "koncie" przez internet i
    zachowuję sobie historię ?
    Podpis mozna sfałszować, ale usunąć historię operacji z systemu to juz
    zupełnie inna sprawa...

    george

  • 7. Data: 2011-01-13 18:05:25
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Sinus nadaje:
    > Nie muszę prosić prezesa banku o informację. Widzę wszystko w
    > bankowości internetowej.

    I wierzysz swojemu monitorowi? ;-)
    Załóż sobie konto w OF to zobaczysz lokaty których nie ma i nie
    zobaczysz obciążeń które są.

  • 8. Data: 2011-01-13 18:16:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Sinus " <s...@g...pl> writes:

    > Nie muszę prosić prezesa banku o informację. Widzę wszystko w bankowości
    > internetowej.

    Tak samo pewnie mogli powiedzieć klienci WGI. Ba oni chyba nawet na
    papierku mieli.

    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 9. Data: 2011-01-13 23:18:25
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 15:02:46 +0100, "george" <g...@v...pl> wrote:

    >raz na miesiąc przegladam historię operacji na "koncie" przez internet i
    >zachowuję sobie historię ?
    >Podpis mozna sfałszować, ale usunąć historię operacji z systemu to juz
    >zupełnie inna sprawa...

    czy ta historia jest potwierdziona notarialnie? bo jak nie, to wiesz
    co sobie mozesz z nia zrobic?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 10. Data: 2011-01-13 23:35:54

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):

    http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,48725,893
    9514,Konta_czyste__a_bank_nie_chce_oddawac.html

    Jak w wogóle można interesować się bankiem, który ma chyba nieprzerwanie od
    2000 roku najwyższe na rynku opłaty i prowizje, najniższe % na depo i
    najwyższe % na kredytach. I do tego do dziś generuje jakieś popier... olone
    wyciągi jakby pracowali na drukarkach z NFZ (Kasy Chorych).