  • 11. Data: 2009-06-22 15:27:44
    Temat: Re: ostrzeżenie Getinowe - lokaty
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h1o3q2$2juj$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > niedoinformowane, trzeba czytac tabele oplat i prowizji.
    > Co sie tyczy lokaty 1-dzien to trzeba cyrklowac, zeby odsetki mialy na
    > 3-miejscu po przecinku np 5, tzn 2.365PLN wowczas system zaokragla nam do
    > 2.37PLN. (oraz ustawic sobie lokate odnawialna bez odsetek ,a lokate
    > wlasnie zakladac z TOP, bo odsetki beda nam splywaly automatycznie na
    > rach. z ktorego zalozylismy lokate) Mam taka nadzieje, ze system
    > zaokraglania dla tej lokaty bedzie jak dla innych lokat w Getinie. W
    > innych bankach trzeba uwazac, bo np. BZWBK, ING stosuja odrzucanie

    Wypróbowałem. Kapitalizacja przy wpłacie 14k wynosi 2,30 zł. Poza tym można
    lokatę tak ustawić, że odsetki spływają na konto. W trakcie 3 dni
    kapitalizacja się nie zmieniła i ciągle wynosiła 2,30 zł, więc nawet po
    kilku miesiącach przy dodawaniu kapitalizacji nie grozi belkowe. Poza tym
    widać będzie dokładnie gdy kapitalizacja zbliży się do 2,49. Nie widzę w
    czym jest problem, bo zerwać można w kazdej chwili i za parę minut założyć
    od nowa.

    Pozdr
    Waldek

  • 12. Data: 2009-06-22 16:57:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h1o21l$smj$1@news.interia.pl...
    > "zlotowinfo" news:h1nvm6$903$1@inews.gazeta.pl

    > Prowizję? za co?

    > Piszemy o tej lokacie jednodniowej, która ma max 14k aby nie wchodzić w
    > belę?

    oczywiście, że mówimy o tej samej
    tutaj chodzi tylko groszaki z zaokrągleń ;p
    ale to jednak codzienne grosze

  • 13. Data: 2009-06-22 17:05:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    no ku... przestańcie zakładać te lokaty jednodniowe bo system pada

    infolinka: po 19:30...

  • 14. Data: 2009-06-22 17:06:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > pobrali to reklamacja. Czesto panie na dezinfoliniach bankowych sa
    > niedoinformowane, trzeba czytac tabele oplat i prowizji.

    faktycznie, inna powiedziała że mogę sobie ile razy chcę przez internet z
    TOP robić lokat i nie będzie żadnych prowizji

  • 15. Data: 2009-06-22 17:18:54
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "waldek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czym jest problem, bo zerwać można w kazdej chwili i za parę minut założyć

    128 dzień drugiego roku, o ile taki procent się utrzyma

  • 16. Data: 2009-06-22 18:11:21
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:h1o6mb$2in$1@news.interia.pl>, Valdi.Pavlack wrote:

    > Można wybrać trzy odpowiedzi jednocześnie? ;)

    Nie ;P

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 17. Data: 2009-06-22 18:17:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "perian" news:k95q3a66dun1.dlg@perian.pl

    > Nie ;P

    Zraniłeś mnie... :(

  • 18. Data: 2009-06-23 09:30:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolejne: 1065, 1126, 1187, 1248
    >
    > czasami wolę z rezerwą 2 czy 3 złote niż się zdzwić bo inaczej mogą

    getin znów zaliczył pad

  • 19. Data: 2009-06-23 15:27:20
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    waldek napisał(a) w wiadomości: ...

    >Wypróbowałem. Kapitalizacja przy wpłacie 14k wynosi 2,30 zł. Poza tym można
    >lokatę tak ustawić, że odsetki spływają na konto.

    Ja już sobie wyobrażam wyciąg z konta, co dzień min. jedna pozycja :)

> [...]
    >czym jest problem, bo zerwać można w kazdej chwili i za parę minut założyć

    A kary za "wcześniejsze" zerwanie nie bedzie? Getin podobno w niektórych
    lokatach nie poprzestawał na utracie odsetek (?).
    Tylko co to jest "przed terminem" w przypadku lokaty 1-dniowej? Chyba
    zawsze jest "przed terminem"?

    Arek

  • 20. Data: 2009-06-23 15:58:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:h1qs7u$27v$1@news.onet.pl...
> [...]
    > lokatach nie poprzestawał na utracie odsetek (?).
    > Tylko co to jest "przed terminem" w przypadku lokaty 1-dniowej? Chyba

    ktoś wspominał, że takich chaczyków nie ma poprzez neta