    From: "waldek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ostrzeżenie Getinowe - lokaty
    Date: Mon, 22 Jun 2009 17:27:44 +0200

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h1o3q2$2juj$1@news2.ipartners.pl...

    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    >
    > W tabeli oplat, drugi i kolejny przelew elektroniczny z rachunku TOP na
    > rach w Getinie jest darmowy. Tworzenie lokat jest przelewem wewnetrznym,
    > takze zadnych oplat nie ma. Naprzod musza miec oplate w tabeli, bo jak by
    > pobrali to reklamacja. Czesto panie na dezinfoliniach bankowych sa
    > niedoinformowane, trzeba czytac tabele oplat i prowizji.
    > Co sie tyczy lokaty 1-dzien to trzeba cyrklowac, zeby odsetki mialy na
    > 3-miejscu po przecinku np 5, tzn 2.365PLN wowczas system zaokragla nam do
> [...]

    Wypróbowałem. Kapitalizacja przy wpłacie 14k wynosi 2,30 zł. Poza tym można
    lokatę tak ustawić, że odsetki spływają na konto. W trakcie 3 dni
    kapitalizacja się nie zmieniła i ciągle wynosiła 2,30 zł, więc nawet po
    kilku miesiącach przy dodawaniu kapitalizacji nie grozi belkowe. Poza tym
    widać będzie dokładnie gdy kapitalizacja zbliży się do 2,49. Nie widzę w
    czym jest problem, bo zerwać można w kazdej chwili i za parę minut założyć
    od nowa.

    Pozdr
    Waldek