  • 21. Data: 2009-06-23 17:12:22
    Temat: Re: ostrzeżenie Getinowe - lokaty
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Policzyłem jak Getin 6% jak wypada w stosunku
    do Eurobank 6,06%.
    Wychodzi że:
    7 dniowa z kapitalizacją w Eurobank przyniesie nieznacznie
    więcej w ciągu roku od Getin 6% 1 dniowa z kapitalizacją.

    Jednakże biorąc pod uwagę dywersyfikację to już tutaj zaczyna
    to być sensowne Getin + Eurobank.

  • 22. Data: 2009-06-24 22:26:21
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więcej w ciągu roku od Getin 6% 1 dniowa z kapitalizacją.
    > Jednakże biorąc pod uwagę dywersyfikację to już tutaj zaczyna

    Tylko, że 7 dniowa lokata w eurobanku jest oprocentowana 6% rocznie, a
    nie 6,06%.

    Natomiast co do porównania, to powiedzmy, że wygląda to tak:

    aby zarobić 1 grosz dziennie w:

    a) eurobanku potrzebujeny 60,24 zł wkładu (6,06%)
    b) getinie potrzebujemy 60,84 zł wkładu (6,00%).

    Pomijam tu zjawisko zaokrąglania połówek groszy.

  • 23. Data: 2009-06-26 17:43:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    to już chyba nowa tradycja, getin znowu leży

  • 24. Data: 2009-06-26 17:55:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h231a8$c2u$1@inews.gazeta.pl

    > to już chyba nowa tradycja, getin znowu leży

    Potwierdzam. Zakładałem jedną lokatę około godziny 18:30. Do teraz kwota
    przeznaczona na lokatę wisi w blokadach...

    PS.
    Powstaje teraz pytanie, czy Getin kładzie przysłowiową lagę na swoją
    działalność i działanie systemu w każdy piątek po godzinie 18 i stan te trwa
    aż do poniedziałku...?

  • 25. Data: 2009-06-26 17:56:35
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h231a8$c2u$1@inews.gazeta.pl

    > to już chyba nowa tradycja, getin znowu leży

    Teraz zauważyłem na stronie:

    "Komunikat

    Uprzejmie informujemy, iż w dniu dzisiejszym od godz. 19.00 do 23.30 z
    uwagi na aktualizację oprogramowania bankowość internetowa GB24
    zabezpieczona kartą TAN oraz usługa SMS Serwis będą niedostępne.

    Przepraszamy za utrudnienia
    GETIN Bank SA"

    Więc może to jest tym podyktowane... Nie ukrywam jednak, że jak jutro nie
    będę miał założonej lokaty to lekko się wkur... :)

  • 26. Data: 2009-06-26 17:58:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Valdi.Pavlack" news:h2312o$lvr$1@news.interia.pl

    > "Komunikat..."

    Pozwolę sobie jeszcze na stwierdzenie, że ten komunikat chyba niewiele ma
    wspólnego z rzeczywistością... O dziwo na konto można się legalnie
    zalogować, ale... środki na lokatę ciągle wiszą w blokadach...