  • 1. Data: 2009-06-22 13:07:39
    Temat: ostrzeżenie Getinowe - lokaty
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    1. lokaty robić wyłącznie z ROR, z KO infolinka obiecała prowizję, nie
    wnikam czy akurat ta dobrze doinformowana
    2. warto patrzeć jak zawsze na kwoty: http://zlokaty.prv.pl
    obserwujemy kolumnę odsetki na czysto
    jeżeli minimalna - nie wpłacać 1000zł tylko 1004zł
    kolejne: 1065, 1126, 1187, 1248

    czasami wolę z rezerwą 2 czy 3 złote niż się zdzwić bo inaczej mogą
    zaokrąglić

  • 2. Data: 2009-06-22 13:34:08
    Temat: Re: ostrzeżenie Getinowe - lokaty
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    zlotowinfo pisze:
    > 1. lokaty robić wyłącznie z ROR, z KO infolinka obiecała prowizję, nie
    > wnikam czy akurat ta dobrze doinformowana
    > 2. warto patrzeć jak zawsze na kwoty: http://zlokaty.prv.pl

    Tu kiedyś pytałem o naliczenie podatku - i wyszło, że Twoja strona źle
    liczy - powinna naliczać podatek gdy odsteki >2,49, a nie tak jak u
    Ciebie 2,63

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 3. Data: 2009-06-22 13:57:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:h1o18h$f8s$1@inews.gazeta.pl...

    > Tu kiedyś pytałem o naliczenie podatku - i wyszło, że Twoja strona źle
    > liczy - powinna naliczać podatek gdy odsteki >2,49, a nie tak jak u Ciebie
    > 2,63

    w tym samym wątku potwierdziłem to
    błąd był wówczas skorygowany

  • 4. Data: 2009-06-22 14:05:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h1nvm6$903$1@inews.gazeta.pl

    > 1. lokaty robić wyłącznie z ROR, z KO infolinka obiecała prowizję, nie
    > wnikam czy akurat ta dobrze doinformowana

    Prowizję? za co?

    > 2. warto patrzeć jak zawsze na kwoty: http://zlokaty.prv.pl
    > obserwujemy kolumnę odsetki na czysto
    > jeżeli minimalna - nie wpłacać 1000zł tylko 1004zł
    > kolejne: 1065, 1126, 1187, 1248

    Piszemy o tej lokacie jednodniowej, która ma max 14k aby nie wchodzić w
    belę?

  • 5. Data: 2009-06-22 14:10:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h1nvm6$903$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    To może ja sobie pozwolę zrobić lekki OT. Mianowicie czy ktoś może mi
    powiedzieć jak to w końcu jest tą 1 - dniową lokatą getinu. Z opisu na
    stronie banku wynika, że jeżeli wydajemy dyspozycję aby lokata przedłużała
    się automatycznie wraz z odsetkami to i tak nie wchodzimy w belę. Ktoś zatem
    może mi powiedzieć czemu mamy maksymalne ograniczenie 14k PLN na jedną
    lokatę?

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-06-22 14:17:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > 1. lokaty robić wyłącznie z ROR, z KO infolinka obiecała prowizję, nie
    > wnikam czy akurat ta dobrze doinformowana

    W tabeli oplat, drugi i kolejny przelew elektroniczny z rachunku TOP na rach
    w Getinie jest darmowy. Tworzenie lokat jest przelewem wewnetrznym, takze
    zadnych oplat nie ma. Naprzod musza miec oplate w tabeli, bo jak by pobrali
    to reklamacja. Czesto panie na dezinfoliniach bankowych sa niedoinformowane,
    trzeba czytac tabele oplat i prowizji.
    Co sie tyczy lokaty 1-dzien to trzeba cyrklowac, zeby odsetki mialy na
    3-miejscu po przecinku np 5, tzn 2.365PLN wowczas system zaokragla nam do
    2.37PLN. (oraz ustawic sobie lokate odnawialna bez odsetek ,a lokate wlasnie
    zakladac z TOP, bo odsetki beda nam splywaly automatycznie na rach. z
    ktorego zalozylismy lokate) Mam taka nadzieje, ze system zaokraglania dla
    tej lokaty bedzie jak dla innych lokat w Getinie. W innych bankach trzeba
    uwazac, bo np. BZWBK, ING stosuja odrzucanie 3-miejsca po przecinku.

  • 7. Data: 2009-06-22 14:53:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
> [...]
    > zatem
    > może mi powiedzieć czemu mamy maksymalne ograniczenie 14k PLN na jedną

    Ograniczenie jest z gory, belke zaplacilbys dopiero przy ok 15tys. Bank tak
    to ustawil, ze nawet jakby taka lokata funkcjonowala przez rok z
    kapitalizacja to i tak jeszcze nie bedzie podatku. Zakladaja, pewnie, ze i
    tak ulubiency z sejmu od nastepnego roku cos zmienia, nie martwia sie na
    razie na zapas. Trzeba pamietac, ze masa ludzi nie ma pojecia o tych
    zaokragleniach do 2.49, a produkt musi byc zrobiony tez dla 'przyglupow', bo
    jak bank pisze w opisie , ze lokata jest bez podatku 7.4%- to musza
    ograniczyc to jakos od gory.

  • 8. Data: 2009-06-22 14:53:47
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał
    > w wiadomości news:h1o18h$f8s$1@inews.gazeta.pl...

    > w tym samym wątku potwierdziłem to
    > błąd był wówczas skorygowany

    Faktycznie, już jest OK.

  • 9. Data: 2009-06-22 15:13:40
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:h1o3l2$uh0$1@news.interia.pl>, Valdi.Pavlack wrote:

    > Ktoś zatem
    > może mi powiedzieć czemu mamy maksymalne ograniczenie 14k PLN na jedną
    > lokatę?

    Wybierz sobie:
    1. kaprys banku
    2. bezbelkowość "gwarantowana" przez rok i trochę czyli spory margines
    3. ograniczenie kombinowania z "maksymalną" bezbelkową kwotą lokaty

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 10. Data: 2009-06-22 15:24:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "perian" news:ndjnk2w58d3r$.dlg@perian.pl

    > Wybierz sobie:
    > 1. kaprys banku
    > 2. bezbelkowość "gwarantowana" przez rok i trochę czyli spory margines
    > 3. ograniczenie kombinowania z "maksymalną" bezbelkową kwotą lokaty

    Można wybrać trzy odpowiedzi jednocześnie? ;)