  • 1. Data: 2009-06-21 21:01:50
    Temat: konkurs Visy
    Od: "Blue" <h...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wygrał juz w takim konkursie, czy to tylko takie naciąganie ?
    Bo już któraś z kolei edycja tego leci.
    Warto tracić czas na wstukiwanie danych ?
    B.

  • 2. Data: 2009-06-21 21:10:38
    Temat: Re: konkurs Visy
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Blue" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wygrał juz w takim konkursie, czy to tylko takie naciąganie ?
    > Bo już któraś z kolei edycja tego leci.
    > Warto tracić czas na wstukiwanie danych ?
    > B.

    Ja wygrałam chyba 3 lata temu roczną prenumeratę ,,Twojego Stylu" Teraz
    wstukuję wszystkie moje platności kartą,może szczęście mi dopisze,czego i
    Wam życze.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 3. Data: 2009-06-22 00:20:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grażyna.Ł wrote:
    > U?ytkownik "Blue" <h...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > Ja wygra?am chyba 3 lata temu roczn? prenumerate ,,Twojego Stylu" Teraz
    > wstukuje wszystkie moje platno?ci kart?,mo?e szcze?cie mi dopisze,czego i
    > Wam ?ycze.
    >
    > Pozdrawiam
    > Gra?yna

    Ło matko.
    Makulatura w nagrodę.

  • 4. Data: 2009-06-22 06:39:02
    Od: Marx <M...@n...com>

    Blue pisze:
    > Czy ktoś wygrał juz w takim konkursie, czy to tylko takie naciąganie ?
    > Bo już któraś z kolei edycja tego leci.
    > Warto tracić czas na wstukiwanie danych ?

    a co tam sie wstkuje? Mozna po wyciagu leciec?
    Marx

  • 5. Data: 2009-06-22 08:19:02
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Jun 22, 8:39 am, Marx <M...@n...com> wrote:

    > a co tam sie wstkuje? Mozna po wyciagu leciec?
    > Marx

    Można. A co do wygranych - ja kiedyś wygrałem zestaw śniadaniowy, czy
    jak to się nazywa. Tym niemniej wstukiwanie pierdyliarda transakcji
    trochę upierdliwe jest.

    GM

  • 6. Data: 2009-06-22 08:41:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 01:19:02 -0700 (PDT), mucher napisał(a):
    > Można. A co do wygranych - ja kiedyś wygrałem zestaw śniadaniowy, czy
    > jak to się nazywa. Tym niemniej wstukiwanie pierdyliarda transakcji
    > trochę upierdliwe jest.

    Ja dwa razy wygrałem jakieś pierdułki w konkursach MasterCard - ale jednej
    nagrody zapomnieli wysłać lub poczta zjadła :) Nie chciało mi się nawet
    upominać...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2009-06-22 08:57:56
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Blue" <h...@p...onet.pl> napisała:

    >Czy ktoś wygrał juz w takim konkursie, czy to tylko takie naciąganie ?
    >Bo już któraś z kolei edycja tego leci.
    >Warto tracić czas na wstukiwanie danych ?

    W obecnej edycji wygrałem torbę sportową: porządna i całkiem wygodna.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 8. Data: 2009-06-22 10:06:40
    Od: Marx <M...@n...com>

    A jak teraz bym startowal to mam wpisywac transakcje z data od
    ostatniego losowania czy wszystkie od kwietnia?
    Marx

  • 9. Data: 2009-06-22 10:45:08
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Marx <M...@n...com> napisała:

    >A jak teraz bym startowal to mam wpisywac transakcje z data od
    >ostatniego losowania czy wszystkie od kwietnia?
    Wszystkie. Liczy się kiedy wpisałeś transakcję, a nie kiedy była dokonana
    (oczywiście pod warunkiem, że była dokonana w trakcie trwania promocji,
    czyli 1 kwietnia - 30 czerwca).