  • 11. Data: 2002-06-02 22:11:09
    Temat: Re: oprocentowanie w Lukasie wyzsze niz w mBanku !!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A co powiesz na VE czerwony (!)

    Na Barykady Ludu Roboczy, Czerwona karte Lukasa do gory wznies!!!

  • 12. Data: 2002-06-03 06:12:31
    Od: "lenny" <_...@p...gazeta.pl>

    > huh i te 7,70% w BZWBK....

    Wydaje sie ze eskalacja w bgz 9,0 % nominalnie i 9,31 % efektywnie jest
    szczytem marzen ;)
    Do czego to doszlo zeby bgz mial jedna z najlepszych ofert na rynku

    pozdrawiam
    lenny

  • 13. Data: 2002-06-03 06:45:50
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AMRA wrote in news:ade2d5$r5k$1@news.onet.pl:

    > Gdyby tak w tym cholernym Fortisie dali do e-pakietu VC....

    Tobie w Fortisie też zawsze mówią że "planują" ?;))) bo ja tak
    usłyszałem wczoraj. :)

    --
    empeg

    {906D1FCF-DB84-439E-9880-285F070C8CA7}

  • 14. Data: 2002-06-03 08:05:57
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    > ja wiem, ze przez chwile, bo mBank szybko obnizyl, a Lukas za chwile,
    ale...
    > Chodzi mi o ekonto Pro (obecnie 7,5% wobec 7% w mBanku)
    >
    > czyż nie kończą się czasy wyższego oprocentowania banków wirtualnych!!????

    Kapitalizacja w Lukasie jest 3 miesieczna. W mBanku odsetki dopisuja co
    miesiac.
    Efektywnie mBank wygrywa.

    AO

  • 15. Data: 2002-06-03 10:41:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 Jun 2002 08:12:31 +0200, w <3cfb0852$1_2@news.vogel.pl>,
    "lenny" <_...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Wydaje sie ze eskalacja w bgz 9,0 % nominalnie i 9,31 % efektywnie jest
    > szczytem marzen ;)
    > Do czego to doszlo zeby bgz mial jedna z najlepszych ofert na rynku

    Już dawno trzymam swoje pieniądze w BGŻ :). Nie dość, że jeden z
    lepszy e-systemów, to jeszcze najwyższe oprocentowanie.

  • 16. Data: 2002-06-03 13:42:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tobie w Fortisie też zawsze mówią że "planują" ?;))) bo ja tak
    > usłyszałem wczoraj. :)

    Ja ich zaskakuje, ze to planowali od razu. Juz dalem sobie spokoj narazie...
    :(
    A konto bede mial pod koniec czerwca rok...

  • 17. Data: 2002-06-03 15:44:44
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Kapitalizacja w Lukasie jest 3 miesieczna. W mBanku odsetki dopisuja co
    > miesiac.
    > Efektywnie mBank wygrywa.

    eMaxem i owszem (7.65 nominalnie).
    ale eKontem nie.

    pozdrawiam

    romekk

  • 18. Data: 2002-06-03 22:24:39
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > A konto bede mial pod koniec czerwca rok...

    i o ponad 80 zl mniej w kieszeni ;)

    -adrian

  • 19. Data: 2002-06-04 00:14:06
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AK wrote in news:adgq5u$p1f$1@pippin.warman.nask.pl:

    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > i o ponad 80 zl mniej w kieszeni ;)

    A ja mam dzięki Fortisowi ~30-40 pln miesięcznie więcej. I co ?

    --
    empeg

    {1990EFAF-9837-43D7-9B25-E29B77B63B36}

  • 20. Data: 2002-06-04 06:09:00
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> wrote in message

    > A ja mam dzięki Fortisowi ~30-40 pln miesięcznie więcej. I co ?

    pkt. widzenia zalezy od bankomatow w okolicy :) chwala Fortisowi, ze dal Ci
    zarobic ;)

    -adrian