  • 21. Data: 2002-06-04 07:34:12
    Temat: Re: oprocentowanie w Lukasie wyzsze niz w mBanku !!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > pkt. widzenia zalezy od bankomatow w okolicy :) chwala Fortisowi, ze dal
    Ci
    > zarobic ;)

    no i nie 80 zl, bo przeciez bylo przez pewien cza po 4 zeta :)

  • 22. Data: 2002-06-04 08:21:04
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AK wrote in news:adhlcj$6dv$1@pippin.warman.nask.pl:

    > "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> wrote in message
    > pkt. widzenia zalezy od bankomatow w okolicy :) chwala Fortisowi,
    > ze dal Ci zarobic ;)

    I nie wziął jeszcze nigdy kasy za potwierdzenia przelewów. I czekam
    średnio 30 sekund zanim ktoś ze mną pogada w infolinii. I mogę sobie
    wpłacić spokojnie kasę w oddziale. I przy okazji wypić herbatę. ;) A,
    zaznaczę że w znanych mi oddziałach nie widziałem jeszcze nigdy
    kolejki. I tak dalej...

    --
    empeg

    {6B23E4B0-C7F4-4295-AFB9-66A93A96B9AD}

  • 23. Data: 2002-06-04 08:29:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > wpłacić spokojnie kasę w oddziale. I przy okazji wypić herbatę. ;) A,
    > zaznaczę że w znanych mi oddziałach nie widziałem jeszcze nigdy

    Ale masz srebrby, zloty czy e-pakiet??? :)

  • 24. Data: 2002-06-04 09:21:07
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AMRA wrote in news:adhtob$ge2$1@news.onet.pl:

    > Ale masz srebrby, zloty czy e-pakiet??? :)

    E-pakiet. :)))

    --
    empeg

    {5D9024C8-2942-4273-988A-581438A64A66}

  • 25. Data: 2002-06-04 09:24:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > E-pakiet. :)))

    eeech gdyby dawali tam jeszcze VC chargowa.... ;)

  • 26. Data: 2002-06-04 09:25:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > E-pakiet. :)))

    tak sie rozmazylem, ze zaraz do nich pisze poczta wewnetrzna czy cos
    zaplanowali w tym kierunku :)

  • 27. Data: 2002-06-04 09:26:05
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Grzegorz Podsiadło wrote in news:04062002.7BCC4377@blurp.bzzz.pfff:

> [...]
    > mogę sobie wpłacić spokojnie kasę w oddziale. I przy okazji wypić
    > herbatę. ;) A, zaznaczę że w znanych mi oddziałach nie widziałem

    Żeby nie było tak pięknie to dopiszę jedną główną wadę: 1% prowizji za
    wypłaty w oddziale.

    --
    empeg

    {AFCCC2AA-4215-4BED-8803-C24BD426AF4F}

  • 28. Data: 2002-06-04 09:46:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Żeby nie było tak pięknie to dopiszę jedną główną wadę: 1% prowizji za
    > wypłaty w oddziale.

    eee jak masz karte do 5tysiecy to po diabla wyplacac w placowce?

  • 29. Data: 2002-06-04 11:06:05
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AMRA wrote in news:adi2a2$p9j$1@news.onet.pl:

    > eee jak masz karte do 5tysiecy to po diabla wyplacac w placowce?

    Chyba mam nawet na 10000, ale czasami mam potrzebę wypłaty sporej sumy,
    i głupio się czuję robiąc to na zatłoczonej ulicy, w kilku turach,
    upychając pieniądze po kieszeniach, z niecierpliwiącą się kolejką za
    sobą, i zastanawiając się kiedy ktoś podejdzie i da mi po łbie...

    A tak btw to ile zajmuje odpalenie bankofonu ? Wysłalem wniosek w
    niedziele, dostałem potwierdzenie że przekazano do oddziału wczoraj, i
    nic na razie więcej.

    --
    empeg

    {A152F2BC-AF44-4DB3-8DD3-4F90F2FF4688}

  • 30. Data: 2002-06-04 11:31:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A tak btw to ile zajmuje odpalenie bankofonu ? Wysłalem wniosek w
    > niedziele, dostałem potwierdzenie że przekazano do oddziału wczoraj, i
    > nic na razie więcej.

    za friko - i nie informuja ze juz dziala