  • 1. Data: 2002-06-02 21:01:22
    Temat: oprocentowanie w Lukasie wyzsze niz w mBanku !!!
    Od: <k...@p...onet.pl>

    ja wiem, ze przez chwile, bo mBank szybko obnizyl, a Lukas za chwile, ale...
    Chodzi mi o ekonto Pro (obecnie 7,5% wobec 7% w mBanku)

    czyż nie kończą się czasy wyższego oprocentowania banków wirtualnych!!????

  • 2. Data: 2002-06-02 21:09:56
    Temat: Re: oprocentowanie w Lukasie wyzsze niz w mBanku !!!
    Od: "news.tpi.pl" <a...@a...com>

    > ja wiem, ze przez chwile, bo mBank szybko obnizyl, a Lukas za chwile,
    ale...

    myślę, że Lukas nie jest najlepszym przykładem do wyciągania daleko
    posuniętych wniosków, proponuję podeprzeć tezę jeszcze kilkoma przykładami.

  • 3. Data: 2002-06-02 21:16:45
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > ale...
    >
    > myślę, że Lukas nie jest najlepszym przykładem do wyciągania daleko
    > posuniętych wniosków, proponuję podeprzeć tezę jeszcze kilkoma przykładami.

    Lukas jest dobrym przykladem, bo:
    1. nie jest bankiem wirtualnym, co dla wielu ludzi ma psychologiczne i nie
    tylko znaczenie
    2. ma oddzialy (i koszty z tym zwiazane)
    3. ma nieco wiecej produktow (chocby karte kredytowa)

    A chodzilo mi tylko o to, ze mBank traci swoj wazny atut, czyli wyraznie
    wyzsze oprocentowanie. I tyle. Mam konto w Lukasie (pro) i mBanku i dostrzegam
    zmniejszajaca sie roznice w oprocentowaniu, dla ktorego otworzylem konto w
    mBanku.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-06-02 21:23:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    dostrzegam
    > zmniejszajaca sie roznice w oprocentowaniu, dla ktorego otworzylem konto w

    ano....
    Gdyby tak w tym cholernym Fortisie dali do e-pakietu VC....
    A tak przesiadlem sie na Multibank - z mBanku juz przelewow nie robie, a
    przy takim oprocentowaniu to tam rtzymac kasy raczej nie warto.... (jak w
    kazdym innym banku ;)

  • 5. Data: 2002-06-02 21:33:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czyż nie kończą się czasy wyższego oprocentowania banków wirtualnych!!????

    huh i te 7,70% w BZWBK....

  • 6. Data: 2002-06-02 21:39:44
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > przy takim oprocentowaniu to tam rtzymac kasy raczej nie warto.... (jak w

    a ubezpieczyles chociaz te VC z Multi?

    -adrian

  • 7. Data: 2002-06-02 21:42:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a ubezpieczyles chociaz te VC z Multi?

    tia. I zalozylem rachunek walutowy i dwa polecenia zaplaty.
    chcialem jeszcze dwa ale nie zauwazylem, ze nie mam identyfikatorow :)))
    Dzisiaj wyslalem poleconymi do Ery i Ideii ich odcinki i zobacyzmy jak to
    bedzie. w BZWBK mialem tylko raz wpadke z PZ.

    P.S. Widzialem odstatnioi jak facet placil VC w Lukasie - istotnie ale
    jajacznica :)))

  • 8. Data: 2002-06-02 21:53:57
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > P.S. Widzialem odstatnioi jak facet placil VC w Lukasie - istotnie ale
    > jajacznica :)))

    coz... nie jest za ladna, ale jak mi Pani w oddziale powiedziala jak
    otworzylem przy niej portfel - "Zawsze ja Pan znajdzie, od razu rzuca sie w
    oczy". Osobiscie wole jednak mniej rzucajace sie w oczy kredytowki Citka i
    Raiffiego :)

    -adrian

  • 9. Data: 2002-06-02 21:58:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > oczy". Osobiscie wole jednak mniej rzucajace sie w oczy kredytowki Citka i

    moze one VG maja przypominac ;)

  • 10. Data: 2002-06-02 22:03:16
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > bedzie. w BZWBK mialem tylko raz wpadke z PZ.
    >
    > P.S. Widzialem odstatnioi jak facet placil VC w Lukasie - istotnie ale

    A co powiesz na VE czerwony (!)