  • 1. Data: 2002-06-02 18:17:38
    Temat: konta VIP, personal banking itd.
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Byłbym wdzięczny za podzielenie się wrażeniami z użytkowania kont
    określanych jako VIP, personal banking itd. Chodzi mi o konta do obsługi
    których przydzieleni są tzw. opiekunowie klienta, obsługa personal banking
    itd. Czy jako korzystający z ich pomocy odnosicie wrażenie, że wiedzą i
    potrafią więcej niż dysponenci pracujący przy obsłudze "zwykłych" klientów?
    Wdzięczny byłbym zwłaszcza za opinie korzystających z konta VIP w ING Banku
    Śląskim.

    Bogdan

  • 2. Data: 2002-06-02 19:12:06
    Temat: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    W Pekao to zenada. Wyzsze oplaty i w zasadzie nic wiecej.

    MichalL

  • 3. Data: 2002-06-02 19:24:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W Pekao to zenada. Wyzsze oplaty i w zasadzie nic wiecej.

    Ale te zlote karty.... ;)

  • 4. Data: 2002-06-02 19:37:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 2 Jun 2002 21:24:33 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Ale te zlote karty.... ;)

    Zwykle ladniejsze :-)
    BTW, moglby ktos podeslac skana zlotej Visy Concerto do galerii ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-06-02 19:41:52
    Od: <g...@p...gazeta.pl>

    > Ale te zlote karty.... ;)

    Nie ma to jak złoty delfin! ;-))))))))))))

  • 6. Data: 2002-06-02 19:41:58
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    > Ale te zlote karty.... ;)

    Głównie chodzi mi o to co potrafią opiekunowie rachunku. Czy uważacie że
    można np. polegać na ich poradzie, czy znają to co bank oferuje: co można i
    za ile można.
    Bo do tego że "zwykła" dysponentka wie tylko o kilku podstawowych operacjach
    i produktach już się przyzwyczaiłem.

    Bogdan

  • 7. Data: 2002-06-02 19:48:18
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Bogdan napisal:
    > Głównie chodzi mi o to co potrafią opiekunowie rachunku. Czy uważacie że
    > można np. polegać na ich poradzie, czy znają to co bank oferuje: co można i
    > za ile można. [...]

    duzo na ten temat ukazalo sie w pb:
    http://www.pb.pl/printart.asp?id=158533 - BZWBK S.A.
    http://www.pb.pl/printart.asp?id=157468 - BGŻ S.A.
    http://www.pb.pl/printart.asp?id=156146 - PKO BP S.A.
    http://www.pb.pl/printart.asp?id=154911 - Fortis Bank Polska S.A.
    http://www.pb.pl/printart.asp?id=153275 - BRE Bank S.A.
    http://www.pb.pl/printart.asp?id=151938 - Citibank
    http://www.pb.pl/printart.asp?id=150609 - Millenium Prestige

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 8. Data: 2002-06-02 19:55:31
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > W Pekao to zenada. Wyzsze oplaty i w zasadzie nic wiecej.

    Mów za siebie. Ja tam sobie chwalę.W tych wyższych opłatach mam zawarte ubezpieczenie
    (allianz), teleserwis, televip, bezkolejkową obsługę w centrum dla vipów, przy kasie
    też
    :-).
    Ale co do tematu, to imo nie ma tam takich doradców, którzy tak naprawdę rzetelnie
    znaliby
    się na rzeczy. Z drugiej strony wcale się nie dziwię, bo oni są pracownikami banku, a
    nie
    klienta ;-)
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-06-02 19:58:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ale te zlote karty.... ;)

    Złote karty już nie są obowiązkowe :-)
    A poza tym każą przynosić tyle papierów, że mi się nie chce podejmować wysiłku (nawet
    dla
    celów wyłącznie hobbystycznych ;-))
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-06-02 20:36:07
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > Mów za siebie. Ja tam sobie chwalę.W tych wyższych opłatach mam zawarte
    ubezpieczenie
    > (allianz), teleserwis, televip, bezkolejkową obsługę w centrum dla vipów,
    przy kasie też
    Co to jest TeleVIP? Obsługa przez telefon?
    Marcin