  • 1. Data: 2002-06-02 20:29:52
    Temat: [OT] DM BIGBG
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ekhem. Swego czasu zalozylem tam konto i dostalem czytniczek. Wplacilem tam
    pieniadze i jakos nie tak dawno zalogowalem sie pierwszy raz z wieloma
    problemami - bo mi facet login zapisal z odstepem...
    Haslo raczej zmienilem - a mam ich raczej malo - wiec powinienem pamietac...
    ale trzy proby minely i karta... zablokowana.
    I teraz nie wiem co robic :)))

    Loginu znowu nie wiem, bo jest na zasadzie xy 123456

    raz wpisalem xy123456 - haslo zle
    wpisalem XY123456 - tez zle

    no i za trzecim razem znowu xy123456 inne haslo - no i nie stety blokada
    :((((

    Czy ktos cos wie jak to odblokowac (Wiem powinienem pytac na wgpw). Bo z
    odpisywaniem na maile z DM BIGu jakos tak sobie im idzie a telefon do BOKu
    jak kiedys probowalem caly dzien byl zajety :((((

    --
    ------
    Amra the Freelancer