  • 1. Data: 2002-05-09 21:48:59
    Temat: opodatkowanie odsetek
    Od: "Tomek Bator" <b...@p...wp.pl>

    Inteligo nie pobiera mi podatku od odsetek. Czy to bład systemy czy co?

  • 2. Data: 2002-05-09 21:51:14
    Temat: Re: opodatkowanie odsetek
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Inteligo nie pobiera mi podatku od odsetek. Czy to bład systemy czy co?

    Pobiera tylko prezentuje Ci odsetki juz po pobraniu. Prawidlowo naliczona
    sume moglbys dostac np via kanal SMSowy jesli z takiego korzystasz

  • 3. Data: 2002-05-10 05:17:44
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Inteligo nie pobiera mi podatku od odsetek. Czy to bład systemy czy co?

    Jesli depozyt miales zalozony przed 01.12 to moze Ci nie pobrac.
    A tak swoja droga ciekaw jestem ile bankow pokazuje kwote podatku i kwote
    podstawy opodatkowania na wyciagach (bo nie zawsze jest to oczywiste)

    Pozdr.

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 4. Data: 2002-05-10 08:20:55
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > Pobiera tylko prezentuje Ci odsetki juz po pobraniu. Prawidlowo naliczona
    > sume moglbys dostac np via kanal SMSowy jesli z takiego korzystasz

    Obecnie pełne odsetki brutto i naliczony podatek jest widoczny w opisie
    operacji dodania odsetek netto do rachunku. Widoczne to jest w historii
    operacji.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.