  • 11. Data: 2005-07-16 17:45:45
    Temat: Re: opłaty za "darmowy" srebrny sezam BPH
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > założyłem sobie w okresie promocji srebrny sezam BPH

    Każdy robi co chce - wolna wola

    > czytam to i owo, o tym jak to bank pobiera opłaty, stosując różne
    > sztuczki,

    Bull shit. Opłaty pobiera sięzgodnie z Taryfą Opłat i Prowizji. Zasady
    obsługi normuje umowa i regulamin (zazwyczaj) chyba ze umowa stanowi
    inaczej.

    > np. karta bez opłaty jeśli 4 transakcje bezgotówkowe itp.

    TOiP się kłania. Opłata za obsługę karty 2 zł + 2,5 ubezpieczenie pobierane
    w przypadku braku tych 4 transakcji bezgotówkowych (płatność kartą)

    > co mam robić i na co uważać, aby nie płacić za obsługę konta które będzie
    > używane przede wszystkim do następujących celów:

    Looknijmy na to

    > 1) najprawdopodobniej wpływać będą tam moje pobory

    bez opłat

    > 2) będę robić darmowe przelewy internetowe do mBanku

    darmowe przelewy są darmowe czyli nic nie kosztują lub kosztują 0 zł

    > 3) będę używać karty płatniczej do zasilania komórki
    > poprzez http://doladowania.idea.pl

    zawsze mozesz uzyć do tego sezama
    za kartę będziesz placił co najmniej 2zł

    > 4) jeśli istnieja bezprowizyjne bankomaty inne niż euronet
    > to będę wyplacać gotówkę,

    Tak - bankomaty BPH

    > do euronetu nie mam zaufania, wolę wysłać siano na konto w mBanku
    > i wypłacić z bankomatu BZWBK albo na inteligo i wypłacić w PKO BP

    Wyślesz siano za darmo ewentualnie bezpłatnie

    > 5) być może, będę robić stałe opłaty i poleceni zapłaty (jeśli nie ma
    > prowizji)

    zlecenia stałe u mnie lecą bez opłat. Polecenie zapłaty jest darmowe ale
    chyba odwołanie jest płatne (zobacz TOiP)

    > czy jest w internecie jakaś lista podstępów banku BPH który jak już
    > czytałem "pobiera prowizje podstępnie i znienacka"?

    Same podstępy
    Lista podstepów jest zamieszczona w archiwum grupy pbb. Bank BPH nie
    umeszcza tej listy na swojej stronie.

    > pozdr
    > Sebastian

    Pozdr

    Darek

    po 6 pifkach :)

  • 12. Data: 2005-07-16 17:49:51
    Temat: Re: opłaty za
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > a gdybym teraz kartę zastrzegł i nie wyrabiał nowej, tzn. opłat za kartę
    > nie będzie, prawda? A gdybym chciał potem zamówić, to ile mnie ta nowa
    > karta
    > będzie kosztować?

    Nie będę już złośliwy i odpowiem wprost - jak karty nie ma to opłaty nie ma
    , jak karta jest to opłaty są

    Darek

  • 13. Data: 2005-07-16 17:55:36
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > zgadza sie
    >
    > przelewy ZDEFINIOWANE via internet
    >
    > nigdy tak nie było - pewnie znw ktoś ci się włamał na konto i pisze bzdury
    >
    > Darek

    Owszem bylo, taka informacje otzrymalem w oddziale BPH i mozesz sie
    powstrzymac od zlosliwosci, bo nic nimi nie zdzialasz.

  • 14. Data: 2005-07-16 18:42:34
    Od: a...@o...pl

    > Nie będę już złośliwy i odpowiem wprost - jak karty nie ma to opłaty nie ma
    > , jak karta jest to opłaty są

    cholera wie z tym BPH, może u nich jest inaczej.
    normalnie, jak nic nie robisz, to ci się wynagrodzenie nie należy, ale
    jak bank nic nie robi, to zgodnie z prawem płacisz za prowadzenie konta

    ile kosztuje u nich zamówienie kolejnej karty, jeśli klient kartę utracił,
    zastrzegł, pół roku nie zamawiał i nagle chce zamówić?

    pozdr
    Sebastian

  • 15. Data: 2005-07-16 19:34:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    a...@o...pl napisał(a):

    > Czyli może ktoś bardziej obeznany ode mnie, wyłapie to, czego ja nie widzę.

    Komisja śledcza BPH.

    bpnmsp.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2005-07-16 19:35:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    a...@o...pl napisał(a):
    > ile kosztuje u nich zamówienie kolejnej karty, jeśli klient kartę utracił,
    > zastrzegł, pół roku nie zamawiał i nagle chce zamówić?

    Dokładnie tyle ile jest w TOiP, ani mniej, ani więcej.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2005-07-16 19:37:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    bez SCIEMY napisał(a):
    > Owszem bylo,

    Nie było.

    > taka informacje otzrymalem w oddziale BPH i mozesz sie
    > powstrzymac od zlosliwosci, bo nic nimi nie zdzialasz.

    Mylą ci się przelewy zdefiniowane ze zleceniami stałymi.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2005-07-16 19:58:45
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    > Mylą ci się przelewy zdefiniowane ze zleceniami stałymi.

    Czlowieku, moze nie mam racji, moze wiem blednie, ale miej pretensje do
    systemu szkolen i egzekwowania wiedzy w tworze pt. BPH.
    Powtarzam tylko to, co uslyszalem od laski w BPH, u ktorej zasiegalem wiedzy
    na temat oplat zwiazanych z przelewami via internet.

    Zlecenia stale nie sa i nigdy nie byly dla mnie wygodne, gdyz penska wplywa
    mi pomiedzy ostatnim dniem danego miesiaca a 10-tym nastepnego, wiec nie
    moge mylic zlecen stalych z przelewami zdefiniowanymi.

  • 19. Data: 2005-07-16 20:08:41
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-16 21:58- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy bez
    SCIEMY, gdy pisał(a):

> [...]
    wiedzy
    > na temat oplat zwiazanych z przelewami via internet.

    Jeżeli sam dopuszczasz myśl. że możesz się mylić (to już postęp), to
    zastanów się dwa razy zanim zaczniesz znów występować jako Wujek Dobra Rada

> [...]
    > mi pomiedzy ostatnim dniem danego miesiaca a 10-tym nastepnego, wiec nie
    > moge mylic zlecen stalych z przelewami zdefiniowanymi.

    Jaki jest związek międzu terminem otrzymywania pensji a zleceniami
    stałymi? Czy mógłbyś uprzystępnić zarys uzasadnienia takiej śmiałej
    koncepcji?

  • 20. Data: 2005-07-16 20:32:47
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    > Jaki jest związek międzu terminem otrzymywania pensji a zleceniami
    > stałymi? Czy mógłbyś uprzystępnić zarys uzasadnienia takiej śmiałej
    > koncepcji?

    Taki pajacyku, ze jak masz zlecenie stale ustawione na 5-go kazdego
    miesiaca, a kasa ci przychodzi raz ostatniego, a raz 10-go, to swoim
    zleceniem stalym mozesz sobie podetrzec pupunie.

    Tak wiec zanim bedziesz komus ublizal od wujka-dobra rada, to zapytaj sie
    swojej lepetyny, czy dobrze przetworzyla informacje, ktore czekaja w
    pogotowiu na jezyku do wyplyniecia na zewnatrz.