  • 1. Data: 2005-07-16 14:35:54
    Temat: OSWIADCZENIE
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Szanowni Grupowicze,

    Uprzejmie stwierdzam, iz nie wszystkie wypowiedzi zamieszczane z adresu
    b...@g...pl sa mojego autorstwa; ktos wlamuje sie nieustannie do
    mojej skrzynki podszywajac sie pode mnie zamieszczajac posty lub podczepia
    sie umieszczajac swoje cytaty do postwo wysylanych przez mnie z mojego (tj.
    b...@g...pl) konta e-mail.

  • 2. Data: 2005-07-16 14:41:10
    Temat: Re: OSWIADCZENIE
    Od: bez SCIEMY <b...@W...gazeta.pl>

    bez SCIEMY napisał(a):

> [...]
    > sie umieszczajac swoje cytaty do postwo wysylanych przez mnie z mojego (tj.

    Co ty nie powiesz...

  • 3. Data: 2005-07-16 14:56:04
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Co ty nie powiesz...

    Radze ci bezimienna, tchorzliwa szumowino dac sobie dla swojego dobra swiety
    spokoj.

  • 4. Data: 2005-07-16 15:03:16
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "bez SCIEMY" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Co ty nie powiesz...

    ja wiem, że to poważna sprawa, ale trudno mi sie obecnie podnieść z podłogi
    po przeczytaniu tej dyskusji
    ;)

    K.N.S.

  • 5. Data: 2005-07-16 15:21:18
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-16 16:56- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy bez
    SCIEMY, gdy pisał(a):

    > Radze ci bezimienna, tchorzliwa szumowino dac sobie dla swojego dobra swiety
    > spokoj.

    Sobie, czy Tobie, bo zaczynam się gubić?

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 6. Data: 2005-07-16 16:05:39
    Od: a...@o...pl

    > ja wiem, że to poważna sprawa, ale trudno mi sie obecnie podnieść z podłogi
    > po przeczytaniu tej dyskusji

    a może użytkownik "bez ściemy" po prostu ściemnia? :-)

    pozdr
    Sebastian

  • 7. Data: 2005-07-16 16:22:13
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    >a może użytkownik "bez ściemy" po prostu ściemnia? :-)

    Nieprawda! Wcale nie!
    Ten drugi nie pozwala mi byc mna!
    Zamiast tego madrzy sie na kazdy temat, jakby cos naprawde wiedzial!

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2005-07-16 16:42:41
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *bez SCIEMY* wrote in <news:05071618221368@polnews.pl> :

    > Nieprawda! Wcale nie!
    > Ten drugi nie pozwala mi byc mna!
    > Zamiast tego madrzy sie na kazdy temat, jakby cos naprawde wiedzial!

    z tym zaburzeniem dysocjacyjnym radze sie zgłosić do psychologa.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 9. Data: 2005-07-16 17:48:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    bez SCIEMY napisał(a):

    > Radze ci bezimienna, tchorzliwa szumowino dac sobie dla swojego dobra swiety
    > spokoj.

    Bo?

  • 10. Data: 2005-07-16 17:56:35
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>