  • 1. Data: 2005-07-16 13:43:03
    Temat: Kredyt hipoteczny w Lukas
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Co sadzicie o kredycie hipotecznym w Lukas Banku. Ze stron
    banku to wyglada calkiem niezle. Oprocentowanie
    WIBOR + 0,9%. Do tego placowki czynne w soboty, czyli
    mozna sprawe zalatwic bez potrzeby zrywania sie z pracy.
    A jakie sa minusy?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-07-19 12:17:07
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Lukas
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ocm> napisał w wiadomości
> [...]
    > WIBOR + 0,9%. Do tego placowki czynne w soboty, czyli
    > mozna sprawe zalatwic bez potrzeby zrywania sie z pracy.

    Minusem jest weksel jako zabezpieczenie, a przeciez to kredyt _HIPOTECZNY_.

    --
    O.

    ps. sprawdz oferte dom banku - ja tam znalazlem za 6,85% tylko hipoteka i
    tez od WIBORU.

  • 3. Data: 2005-07-19 13:04:37
    Od: Dilbercik <D...@t...com>

    > Minusem jest weksel jako zabezpieczenie, a przeciez to kredyt _HIPOTECZNY_.

    czemu minusem ?

    Michal

  • 4. Data: 2005-07-19 13:26:48
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik "Dilbercik" <D...@t...com> napisał w wiadomości

    > czemu minusem ?

    Nie rozumiem pytania, bo z twojego zdziwienia wynika ze jeszcze 10 zyrantow
    tez nie bylo by minusem?

    Po prostu to ma byc kredyt HIPOTECZNY jak nazwa wskazuje zabezpieczeniem
    jest hipoteka. A tak rodzi sie podejzenie ze jak Ci sie noga powinie to Bank
    moze sprzedac twoja nieruchomosc za pol ceny a potem jeszcze do konca zycia
    Ci zabierac pensje. Jezeli to nie jest minusem to juz bardziej Ci tego nie
    jestem w stanie wyjasnic. Lubie czyste sytuacje. Mam nieruchomosc z wkladem
    wlasnym i Bank ma pelne zabezpieczenie kredytu. Koniec kropka.

    --
    O.

  • 5. Data: 2005-07-19 13:31:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    OGONek~ wrote:
    [...]

> [...]
    > bardziej Ci tego nie jestem w stanie wyjasnic. Lubie czyste sytuacje.
    > Mam nieruchomosc z wkladem wlasnym i Bank ma pelne zabezpieczenie
    Niestety, mimo, że muszę się zgodzić z Twoim tokiem rozumowania, to w
    banku w Polsce kredytu nie znajdziesz :-(

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 6. Data: 2005-07-19 13:34:10
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    > Niestety, mimo, że muszę się zgodzić z Twoim tokiem rozumowania, to w
    > banku w Polsce kredytu nie znajdziesz :-(

    Znalazłem.

    --
    O.

  • 7. Data: 2005-07-19 13:37:11
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    > Niestety, mimo, że muszę się zgodzić z Twoim tokiem rozumowania, to w
    > banku w Polsce kredytu nie znajdziesz :-(

    I jeszcze jedno - w takim razie Banki u nas to megaoszusci. Jak mozna
    reklamowac kredyt hipoteczny ktory nim nie jest?

    --
    O.

    ps. Poprosze o definicje kredytu hipotecznego

  • 8. Data: 2005-07-19 13:47:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    OGONek~ wrote:

    > Znalazłem.

    A jaki?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 9. Data: 2005-07-19 15:18:56
    Od: Dilbercik <D...@t...com>

    no bo wydawalo mi sie ze albo wejda na hipoteke i sprzedadza...
    albo zkozystaja z weksla...
    nie wpadlem na pomysl ze mozna z obu na raz...

    Michal

  • 10. Data: 2005-07-19 21:17:56
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&!*.sie>

    > A jaki?

    prosze bardzo: dom bank: http://www.dombank.pl

    Jednak w naszym kraju pojawiaja sie normalni a nie oszusci!!!!

    --
    O.