  • 51. Data: 2005-07-19 20:29:06
    Temat: Re: opłaty za
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Strzalkowski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dbipi2$mfu$1@news.onet.pl...

    > Tak jak pisalem to jest idiotyczna pulapka: nie ma zadnego
    "logicznego"
    > powodu by akurat internetowe "zlecenia stale" na konta zewnetrzne
    > byly platne, podczas gdy komplementarne uslugi platne nie sa.
    > Po prostu jakiemus BPHowskimu przedstawicielowi "PowerPoint
    Generation"

    W praktyce pobierają. Przynajmniej w srebnym Sez@m.

  • 52. Data: 2005-07-20 19:07:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2005 21:35:54 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wklepał(-a):

    >Dokładnie tyle ile jest w TOiP, ani mniej, ani więcej.

    Ale to będzie normalna karta, ani gorsza ani lepsza, tak?

    MSPANC :D

  • 53. Data: 2005-07-20 23:28:10
    Temat: Re: opłaty za "darmowy" srebrny sezam BPH
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dbgsoo$g67$1@inews.gazeta.pl...

    > 01.07.2005 i
    > Oddiałach
    >
    > O to właśnie BPH. Postaram się jutro zweryfikować Twoją rewelację w
    > Oddziale i zdać relację.

    Wczoraj nie miałem czasu, ale dzisiaj zweryfikowałem. Nie masz racji w
    odniesieniu do conajmniej jednego oddziału. W tym oddziale w którym
    byłem jest wywieszona TOiP która kart kredytowych nie obejmuje. Zupełnie
    inna wersja, niż ta która jest na stronach.

    Na moją prośbę, że chciał bym dostać aktualną Pani zaproponowała, że
    może mi wydrukować ze strony banku BO JEST AKTUALNA. Nie chciałem, ale
    nie sądzę, by mi dała inną, niż ta, do której Ci podałem link.

    Ale to była filia oddziału. W samym oddziale nie byłem akurat. Nie wiem,
    czy to coś zmieni. Jeśli twierdzisz, że tak, to gotów jestem jutro to
    zweryfikować.

    Reasumując, w wypadku BPH nie ma nic pewnego, jeśli chodzi o opłaty.

  • 54. Data: 2005-07-21 05:47:51
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > byłem jest wywieszona TOiP która kart kredytowych nie obejmuje. Zupełnie
    > inna wersja, niż ta która jest na stronach.

    Ja nie wiem jak moze TOiP nie obejmować jakiegoś wybranego produktu.

    > Na moją prośbę, że chciał bym dostać aktualną Pani zaproponowała, że
    > może mi wydrukować ze strony banku BO JEST AKTUALNA. Nie chciałem, ale
    > nie sądzę, by mi dała inną, niż ta, do której Ci podałem link.

    Pewnie i by dała, co ma nie dać

    > Ale to była filia oddziału. W samym oddziale nie byłem akurat. Nie wiem,
    > czy to coś zmieni. Jeśli twierdzisz, że tak, to gotów jestem jutro to
    > zweryfikować.

    Jestem pewny na 100% ze aktualna taryfa ma date 01.07.2005. Widziałem ją na
    własne gały.

    > Reasumując, w wypadku BPH nie ma nic pewnego, jeśli chodzi o opłaty.

    Biorąc pod uwagę bank jako zbiór wszystkich pracowników to jak w naszym
    społeczeństwie znajdziesz różne osobniki. Grupowicze jednak trafiają na te
    mniej kompetentne.

    Darek

  • 55. Data: 2005-07-21 20:53:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie wiem jak moze TOiP nie obejmować jakiegoś wybranego produktu.

    Ja też nie wiem. Uwierz, ze trzy razy przeleciałem na tablicy ogłoszeń.
    Nie ma tych opłat za karty. nie miałem wydrukowanego z netu, więc trudno
    mi powiedzieć, czego nie ma jeszcze. Ale szukałem sformułowania o
    opłatach za karty i tego ne było na pewno.

    > Jestem pewny na 100% ze aktualna taryfa ma date 01.07.2005. Widziałem
    ją na
    > własne gały.

    Ja Ci nie zarzucam kłamstwa. Stwierdzam, ze Ty może widziałeś. Ale u nas
    na prowincji banki jeszcze nie widziały. Właśnie podobnie było z tymi
    opłatami od karty. Jak znalazłem jakieś grosiki na wyciągu, to poszedłem
    sprawdzić. oczywiście najpierw obejrzałem gazetkę, bo kolejki były. Tam
    nie było nic. Konsultant już wiedział, że są, ale nie potrafił wyjaśnić
    kiedy i w jaki sposób się je nalicza.

> [...]
    naszym
    > społeczeństwie znajdziesz różne osobniki. Grupowicze jednak trafiają

    Toteż, pomimo tych niedogodności trwam w tym banku kilkanaście lat.
    Przyzwyczaiłem się do tego, ze czasem konsultantowi trzeba
    podpowiedzieć, bo on kilka dni tu pracuje, a ja bywam kilkanaście lat.
    Podejrzewam, ze w każdym banku jest podobnie. Z racji mojej profesji nie
    zrażam się takimi drobiazgami.