  • Data: 2016-03-14 21:16:11
    Temat: Re: opiekun mbanku
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Mar 2016, J.F. wrote:

    > No ale widzisz - glupie 3000$ moze przekroczyc limit karty.
    > Oczywiscie trzeba miec ochote wydac te 3000$ na urlop :-)

    Wiesz, ale neoniusz pisał o zwiększeniu o 20k (tak zakładam, że chyba nie
    od zera). Oczywiście jakbym na zakrapianych imprezach topił Bentleya w
    basenie to nie robiłoby to na mnie wrażenia, ale tak się tylko
    zastanawiałem czy istnieje jakieś zastosowanie dla takiego limitu na KK,
    które ma sens w normalnym świecie a być może o nim nie wiem. Znajoma dała
    się wpuścić w kanał "doradcy" open finance, który "doradził" jej założenie
    KK na coś chyba 20kPLN (a wcale zbyt dobrze nie zarabiała) i pomógł jej w
    załatwieniu takiej karty. Problem w tym, że ona cały ten limit
    przeznaczyła na wkład własny kredytu hipotecznego (który ten sam koleś jej
    załatwiał).