  • Data: 2016-04-05 23:31:28
    Temat: Re: opiekun mbanku
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com> Wrote in message:

    > Mnie tez ostatnio kusili OdC na podniesienie limitu na karcie. O 20k. To
    > sobie kliknalem, a tam zapis, ze "za podwyzszenie limitu oplata wg
    > TOiP". To wszedlem w TOiP, a tam 1%. A to jednak podziekuje za
    > podwyzszenie. Juz wszedzie szukaja zarobku. Czekam na telefon czemu
    > zrezygnowalem z wypelniania wniosku, bo taki jest prawie zawsze.

    Tez skladalem wniosek o taka kwote, jak oddwonili to powiedzieli,
    ze nie da sie ominac prowizji. Pozniej juszcze dzwonila jaka
    laska z dawnego oddzialu multibanku i zaproponowala zamkniecie
    obecnej karty i wyrobienie nowej ze zwiekszonym limitem, ale bylo
    to dla mnie zbyt duzo zachodu ;). Poniewaz wydzwaniala
    kilkukrotnie wycofalem zdode na marketing, ale jak widac opiekun
    klienta moze kwolnic z niektorych oplat :).

    Pozdrawiam
    MK
    --

    ----Android NewsGroup Reader----