  • Data: 2016-04-05 23:22:46
    Temat: Re: opiekun mbanku
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gral <n...@e...pl> Wrote in message:

    > uda?o si? wynegocjowa??

    Tak... napisalem na adres mailowy opiekunow. Dostalem telefon
    zwrotny, podczas rozmowy potwierdzilem dane i po 5 minutach
    przyszedl aneks z prowizja za podwyzszenie w wysokosci 0 PLN :).
    Opiekun zaproponowal mi upgrade konta na takie do ktorego
    przysluguje obsluga opiekuna, ale bez naciskania na
    zmiane.
    Generalnie obsluga jakiej bym oczekiwal od banku...

    Pozdrawiam
    MK
    --

    ----Android NewsGroup Reader----