  • 1. Data: 2016-03-10 18:39:15
    Temat: opiekun mbanku
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    Odebrałem dzisiaj telefon (+48-519-302-621) od jakiejś laski, która
    przedstawiła się jako mój "opiekun mbanku". Powinienem to zgłosić na
    Policję? W sumie nie miała rosyjskiego ani chińskiego akcentu. Nie
    próbowała wyłudzić żadnych haseł ani nic takiego. Nie wciskała mi też
    żadnych ubezpieczeń, kredytów itp. badziewi. Też mieliście coś takiego? A
    może to jakaś nowa usługa dla niepełnosprawnych umysłowo, którzy nie
    potrafią zrobić przelewu w ich serwisie transakcyjnym? Chociaż wziąwszy
    pod uwagę ich nowy interfejs to nie jestem pewien czy jest on zrobiony dla
    zdrowych na umyśle ludzi.

  • 2. Data: 2016-03-10 18:55:47
    Temat: Re: opiekun mbanku
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał w
    wiadomości
    isiz.edu.pl...

    ...zdrowy na umyśle by podziękował i odłożył słuchawkę a nie pisał
    publicznego pamiętnika.

    --
    marfi

  • 3. Data: 2016-03-10 20:15:05
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 10.03.2016 o 18:39, Rafal Jankowski pisze:
    > Odebrałem dzisiaj telefon (+48-519-302-621) od jakiejś laski, która
    > przedstawiła się jako mój "opiekun mbanku".

    O "opiekunach" wiem tyle co w tym mailu z 2011 roku (co ciekawe taki
    status zdobywa sie raz na zawsze, nie tracisz go. Dla mnie jedynym
    plusem jest to, ze jak dzwonisz na infolinie to cie laczy od razu bez
    czekania. Szkoda tylko, ze dzwonie tam raz na rok albo rzadziej):

    "Witamy,

    z przyjemnością informujemy, że dla wybranej grupy Klientów,
    stworzyliśmy Zespół Opiekunów Klienta, których wiedza i doświadczenie
    pozwalają na wyjątkowo szybką i kompleksową obsługę.

    Współpraca z Opiekunami Klienta oznacza:

    1. Indywidualną obsługę dyspozycji.
    Opiekun Klienta w niestandardowych tematach pomaga sprawnie poprowadzić
    Twoją dyspozycję. Oznacza to, że Twoją sprawą zajmie się konkretna
    osoba, która w razie potrzeby będzie informować Cię o postępie i
    zakończeniu jej realizacji.

    2. Szybkość obsługi.
    Czas oczekiwania na połączenie z Opiekunem trwa nie więcej niż 10 sekund.

    3. Dedykowany adres e-mail
    Do kontaktu z Zespołem Opiekunów Klienta udostępniliśmy adres mailowy:
    o...@m...pl za pośrednictwem którego można kierować
    wszelkie pytania dotyczące oferty oraz zakresu obsługi proponowanej
    przez mBank. Maile będą w miarę możliwości przekazywane do jednego
    Opiekuna Klienta.

    Opisywane udogodnienia proponujemy bezpłatnie Klientom, którzy spełniają
    chociaż jeden z poniższych warunków:

    - zgromadzenie na rachunkach depozytowych i inwestycyjnych w mBanku co
    najmniej 100 000 PLN przez 3 miesiące w trakcie ostatniego półrocza,
    - posiadanie karty kredytowej Visa Platinum,
    - korzystanie z usługi Aktywny Portfel Funduszy,
    - posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
    - zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.

    Z Opiekunem można skontaktować się nie tylko mailowo, ale i
    telefonicznie. Po wybraniu standardowego numeru mLinii: 801 300 800 lub
    42 6300 800 w dni robocze w godzinach 8.00 - 18.00 Twoje połączenie
    będzie automatycznie przekierowywane do Opiekunów."

  • 4. Data: 2016-03-10 21:01:09
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Thu, 10 Mar 2016, neoniusz wrote:

> [...]

    [...]
> [...]
    > - posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
    > - zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.

    Trochę nie bardzo kumam jak się ma punkt pierwszy do ostatniego. Skoro
    ktoś przez dowolne 3 miesiące zgromadził 1 MPLN to znaczy że w jednym z
    tych 3 miesięcy musiał mieć ponad 333 kPLN, co od razu determinuje warunek
    pierwszy (100kPLN w 3 miesiące). Więc chyba równie dobrze w ostatnim
    warunku mógło by być 300 tysięcy w 3 miesiące zamiast miliona w 3
    miesiące, bo już przy tej kwocie zostanie spełniony pierwszy warunek w
    jednym z trzech miesięcy.
    Gdzieś robię błąd?

  • 5. Data: 2016-03-10 22:41:40
    Od: Ralf <n...@n...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 21:01, Rafal Jankowski pisze:

> [...]
    > 3 miesiące, bo już przy tej kwocie zostanie spełniony pierwszy warunek w
    > jednym z trzech miesięcy. Gdzieś robię błąd?

    To idealne pytanie do twojego opiekuna, skoro na wszystkie inne znasz
    już odpowiedzi :)
    Te różne warunki mogą mieć znaczenie w momencie uruchamiania programu.
    Jeżeli ktoś robił dawniej duże transakcje a teraz nie to załapie się do
    ostatniego punktu a do pierwszego nie.

    pozdrawiam
    Ralf

  • 6. Data: 2016-03-10 23:12:38
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Thu, 10 Mar 2016, Ralf wrote:

> [...]
    > ktoś robił dawniej duże transakcje a teraz nie to załapie się do ostatniego

    Makes sense :). Odsłuchałem jeszcze raz tą rozmowę i muszę sprostować, że
    nie chodziło o "opiekuna" tylko o "doradcę" oraz padło stwierdzenie, że
    "do tej pory klienci mbanku nie posiadali swojego doradcy", więc chyba
    chodzi o jakiś inny ficzer. Bo już się przez chwilę przestraszyłem, że
    ktoś przez moje konto okrągłą bańkę przeszmuglował i tego nie zauważyłem
    ;).

  • 7. Data: 2016-03-11 18:55:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafal Jankowski" a...@o...wsisiz.
    edu.pl

> [...]
    transakcyjnym? Chociaż wziąwszy pod uwagę ich nowy
    > interfejs to nie jestem pewien czy jest on zrobiony dla zdrowych na umyśle ludzi.

    Nuda... Pracownicy szukają sobie zajęcia...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 8. Data: 2016-03-12 18:22:00
    Od: MK <m...@i...pl>

    neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com> Wrote in message:

    > O "opiekunach" wiem tyle co w tym mailu z 2011 roku (co ciekawe taki
    > status zdobywa sie raz na zawsze, nie tracisz go.

    Z tym do?ywotnim statusem to nie dokonca tak. Mialem kiedys
    takiego opiekuna, a ostatnio chcialem wynegocjowac 0 prowizje za
    podniesienie limitu na karcie i okazalo sie, ze opikuna nie ma...

    Pozdrawiam
    MK
    --

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 9. Data: 2016-03-13 22:52:44
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 12.03.2016 o 18:22, MK pisze:

    > Z tym do?ywotnim statusem to nie dokonca tak. Mialem kiedys
    > takiego opiekuna, a ostatnio chcialem wynegocjowac 0 prowizje za
    > podniesienie limitu na karcie i okazalo sie, ze opikuna nie ma...

    udało się wynegocjować?

  • 10. Data: 2016-03-14 17:38:13
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 13.03.2016 o 22:52, gral pisze:

    > udało się wynegocjować?

    Mnie tez ostatnio kusili OdC na podniesienie limitu na karcie. O 20k. To
    sobie kliknalem, a tam zapis, ze "za podwyzszenie limitu oplata wg
    TOiP". To wszedlem w TOiP, a tam 1%. A to jednak podziekuje za
    podwyzszenie. Juz wszedzie szukaja zarobku. Czekam na telefon czemu
    zrezygnowalem z wypelniania wniosku, bo taki jest prawie zawsze.