    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: opiekun mbanku
    Date: Mon, 14 Mar 2016 20:40:46 +0100

    On Mon, 14 Mar 2016, J.F. wrote:

    > Jak pisalem - podwojne srednie miesieczne wydatki to minimum, i juz te 10k
    > nie jest takie wielkie, a nawet glupi bilet lotniczy potrafi byc drozszy ...
    > oczywiscie trzeba miec takie hobby/zawod/sponsora, zeby sobie po egzotycznych
    > krajach latac ...

    Mnie osobiście irytują wiszące wydatki, które nie mają odzwierciedlenia na
    saldzie dlatego w miarę możliwości staram się spłacać KK na bieżąco, a
    blokada zwykle wisi do zabookowania nie więcej niż 2 tygodnie. KK używam
    tam gdzie naprawdę inaczej się nie da (np. wypożyczalnie samochodów),
    ewentualnie w sytuacjach wyjątkowych gdzie faktycznie potrzebny jest
    szybki kredyt. Wszędzie indziej korzystam z gotówki i debetówek (w tej
    kolejności). Wyobrażam sobie, że po pierwsze ktoś może mieć budżet kilka
    razy albo kilka rzędów wielkości większy albo mieć porównywalny a pomimo
    tego wykorzystywać KK w inny sposób ale prawdę mówiąc nie wiem po co ;-).