    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: opiekun mbanku
    Date: Mon, 14 Mar 2016 19:23:20 +0100

    On Mon, 14 Mar 2016, neoniusz wrote:

    > Mnie tez ostatnio kusili OdC na podniesienie limitu na karcie. O 20k. To
    > sobie kliknalem, a tam zapis, ze "za podwyzszenie limitu oplata wg TOiP". To
    > wszedlem w TOiP, a tam 1%. A to jednak podziekuje za podwyzszenie. Juz
    > wszedzie szukaja zarobku. Czekam na telefon czemu zrezygnowalem z wypelniania
    > wniosku, bo taki jest prawie zawsze.

    Tak odbiegając nieco od tematu faktycznie wykorzystujecie takie kosmiczne
    limity na kartach do jakichś normalnych celów? Znaczy ja rozumiem, że
    każdy ma różne potrzeby i np. można chcieć zabookować lot na Fiji dla
    5-osobowej rodziny, do tego hotel i jakieś drobiazgi w stylu wynajęcia
    jachtu na miejscu, ale mi się chyba nigdy nie udało przekroczyć na KK
    10kPLN i zastanawiam się czy jest jakieś zastosowanie które byłoby w moim
    przypadku sensowne czy po prostu to zastosowanie istnieje w matriksie w
    którym nie dane mi jest przebywać ;).