  • 1. Data: 2005-05-30 10:03:50
    Temat: [onet] Napad na bank
    Od: gollum <n...@u...pl>

    Napad na bank w Nowym Targu

    Trzech zamaskowanych sprawców napadło w poniedziałek na oddział banku
    Millenium w Nowym Targu.

    Na razie nie wiadomo, ile pieniędzy przestępcy skradli z bankowego sejfu
    - poinformował PAP komendant powiatowy policji w Nowym Targu, młodszy
    inspektor Stanisław Gubała.

    Do napadu doszło przed godziną 10. Sprawcy sterroryzowali personel banku
    pistoletem lub jego atrapą. Pracownicy placówki wpuścili przestępców do
    sejfu. Napastnicy po zabraniu gotówki z sejfu zamknęli w nim personel
    oddziału.

    Dopiero po wyjściu przestępców, pracownikom banku udało się uruchomić alarm.

    Na drogach regionu zarządzono policyjne blokady.

  • 2. Data: 2005-05-30 11:18:00
    Temat: Re: [onet] Napad na bank
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message d7eo8u$14e$...@n...ats.pl, gollum <n...@u...pl>
    wrote:
    > Na razie nie wiadomo, ile pieniędzy przestępcy skradli z bankowego

    Na bankierze podają, że 400 000zł
    Nic tylko napadać na banki lub konwoje.
    Ciekawe ile procentowo takich napadów było
    nieudanych i czy ryzyko jest większe niż
    przy przechodzeniu przez ulicę.
    Czysty zysk. Chyba pora się przekwalifikować :(

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 3. Data: 2005-05-30 11:20:45
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > nieudanych i czy ryzyko jest większe niż
    > przy przechodzeniu przez ulicę.
    > Czysty zysk. Chyba pora się przekwalifikować :(

    Po ostatniej serii napadów na BPH śmiałem się, że niedługo zobaczymy
    newsa na onecie: "Dziś nikt nie napadł na bank!" ;-)