  • 1. Data: 2005-05-30 09:38:16
    Temat: Kredyt a wojsko
    Od: "SM" <s...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Mam taki oto problem. Chce wziac kredyt w banku 10-15k i bank chce abym mial
    uregulowany stosunek do sluzby wojskowej (jesli nie to sobie zycza dodatkowe
    zabezpieczenia ktorych nie jestem w stanie spelnic) Jestem z rocznika 78 i
    skonczylem w 2001 licencjat na UG. Wtedy gdy do WKU przynioslem dyplom Pan
    pogadal ze mna co tam slychac czy pracuje czy sie ucze i na tym sie wlasciwie
    skonczylo. Nie dostalem zadnego wpisu w ksiazeczke. Niektorzy z moich
    znajomych dostali jednak wpisy przeniesianiea do rezerwy (ale w innym WKU)
    wiec nie wiem jak to jest, czy caly moj rocznik zostal przeniesiony do
    rezerwy czy jakos inaczej?? Czy w takim wypadku dzwonic do WKU czy jeszcze
    gdzie indziej??

    pozdro

    s.m

  • 2. Data: 2005-05-30 10:09:34
    Temat: Re: Kredyt a wojsko
    Od: "Tomasz" <t...@g...net>

    SM wrote:
> [...]
    > nie wiem jak to jest, czy caly moj rocznik zostal przeniesiony do
    > rezerwy czy jakos inaczej?? Czy w takim wypadku dzwonic do WKU czy

    do WKU,

    ztcp absolwenci mogli na wlasne zyczenie zostac przeniesieni do rezerwy w
    stopniu szeregowca, no chyba ze nie wyrazili takiej checi, to wtedy wojsko o
    nich pamieta i zaklada ze jesli bedzie miejsce w jednostce to taki absolwent
    chetnie przybedzie na wezwanie ;)

    ja osobiscie musialem sie stawic w swoim WKU, powiedziec ze jestem
    absolwent, pokazac dyplom i poprosic o pieczatke do rezerwy... pan wojskowy
    (nawet nie wiem w jakim stopniu ;) ) sie mnie zapytal czy napewno chce
    zostac szeregowcem i czy moze jednak nie chcialbym sluzyc ojczyznie ;) i na
    moje gromkie: "chce byc szeregowcem" wbil odpowiednia pieczatke ;) i na tym
    zakonczyla sie moja przygoda z armia :) (poki co, bo podobno moga mnie
    wezwac na szkolenie rezerwy ;) )

    pozdrawiam
    --
    Tomek