  • 1. Data: 2005-05-30 03:25:13
    Temat: Wpłata W PKO BP -PKO BP
    Od: "Marcin" <f...@o...pl>

    Witam. Chcialem sie dowiedzec w jakim czasie wpłyna pieniadze na Moje konto w
    PKO BP jesli pieniadze beda wpłacane w poniedziałek o godzinie 9:00 rano
    rowniez w placowce PKO BP.Czy to ze wpłata bedzie miała miejsce w szczecinie
    PKO BP na konto placowki PKO BP warszawa wydłuzy czas wpłynieca gotowki na moje
    konto?czy odleglosc nie ma znaczenia?Jakim sposobem mozna najszybciej wplacic
    gotowke aby w krotkim czasie dotarła na moje konto?

  • 2. Data: 2005-05-30 06:39:38
    Temat: Re: Wpłata W PKO BP -PKO BP
    Od: "BiznesForum.pl" <b...@g...pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > konto?czy odleglosc nie ma znaczenia?Jakim sposobem mozna najszybciej wplacic
    > gotowke aby w krotkim czasie dotarła na moje konto?

    Ja wpłacam w PKO BP na konto Inteligo i kasa jest już po 15 minutach.

    http://www.BiznesForum.pl <-- Zapraszam na forum o biznesie!

  • 3. Data: 2005-05-30 08:53:06
    Od: net <n...@n...pl>

    BiznesForum.pl wrote:

    > Ja wpłacam w PKO BP na konto Inteligo i kasa jest już po 15 minutach.

    jak wpłacałem o 18.00 to pieniądze wpłynęły następnego dnia o 9.00

  • 4. Data: 2005-05-30 11:42:13
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wplacic
    > gotowke aby w krotkim czasie dotarła na moje konto?

    Ostanio się pytałem, to pani stwierdziła, że do centralnego systemu wysyłają
    dane co 15 minut. Więc pewnie coś koło tego.

  • 5. Data: 2005-05-30 18:22:27
    Od: "Adam" <...@...pl>

> [...]
    wplacic
    > gotowke aby w krotkim czasie dotarła na moje konto?

    ...tez bank sobie wybrales...

    Adam