  • 11. Data: 2003-01-30 16:08:16
    Temat: Re: ok
    Od: "marek_rzepecki" <j...@w...pl>

    news:b1bh0p$9fl$1@news.tpi.pl...

    > A znajomi nie jadą do Polski??? Przywieźliby te banknoty w kieszeni.
    Byłoby tanio.

    ------------------
    No wuasnie..:( nie jada. w sumie beda jechac za...moze 2 miesiace, no ale
    bez przesady ktos kto mieszka w Wawie nie bedzie specjalnie pedalowau do
    kielc bo mi sie tak podaba...:)). Pozatym zle sie bede czul i spac nie pojde
    jak tego problemu w miare przyzwoicie nie rozwiaze:)))). I juz czuje ze nie
    chce mi sie spac:)
    narazie
    marek
    ICQ:137738691 ; GG:1666166
    ps. Kiedy juz po bedzie - skrobne na grupe i powiem jak sie to odbyuo chyba
    ze niestety wczesniej do "kicia" (nie mylic z mila pania:)) pojde za
    uduszenie jakiegos bankowca:), chciaz czasami oni sa Bogu ducha winni.

  • 12. Data: 2003-01-30 16:31:16
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > kielc bo mi sie tak podaba...:)). Pozatym zle sie bede czul i spac nie pojde
    > jak tego problemu w miare przyzwoicie nie rozwiaze

    Dla ~20 euro tak się szarpiesz? warto ?

  • 13. Data: 2003-01-30 16:58:04
    Od: "marek_rzepecki" <j...@w...pl>

    > Dla ~20 euro tak się szarpiesz? warto ?

    ---------------
    ......:))))) Oczywiscie. Nie to zebym sknera byu ale raz ze pienieadze nie
    leza na ulicy a 2-wa, ze w dobie dzisiejszego rozwoju tech. banki powinny
    ulatwiac zycie swoim klientom a nie odwrotnie:( Rozumiem ze kazdy bank jest
    nastawiony na MAXmalizacje swojego zysku, wiec spodziewam sie ze bank tez
    zrozumie mnie ktoremu zalezy na MAXoszczednosciach. To chyba
    sprawiedliwe....
    Pozdrawiam
    marek
    Ide do domu bo klikam z Uczelni jak widac:))))
    ICQ:137738691 ; GG:1666166