  • 1. Data: 2003-01-30 11:40:18
    Temat: [Lukas] potwierdzenie realizacji przelewu
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Lukas Bank (O/Puławy) przystawia na potwierdzeniu wykonania przelewu
    przez internet stempel z dnia wystawienia potwierdzenia, a nie z dnia
    wykonania przelewu. Oczywiście na potwierdzeniu widać datę realizacji
    zlecenia (a nawet godzinę) ale IMHO liczy się data stempla bankowego.

    Na moje pytanie czy moga wystawić potwierdzenie odpowiadają, że nie.
    Mogą ewentualnie wystawić dodatkowo pismo stwierdzające, że w dni
    takim to a takim wyszedł przelew. Ciekawe czy trzeba za to dodatkowo
    zapłacić?

    Co Wy na to?

  • 2. Data: 2003-01-30 11:53:28
    Temat: Re: [Lukas] potwierdzenie realizacji przelewu
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > wykonania przelewu. Oczywiście na potwierdzeniu widać datę realizacji
    > zlecenia (a nawet godzinę) ale IMHO liczy się data stempla bankowego.

    To znaczy gdzie się liczy ?
    IMHO pieczątka z podpisem tylko potwierdza prawdziwość danych
    zawartych w treści dokumentu, a tam przecież data jest poprawna.

    Pix

  • 3. Data: 2003-01-30 12:10:47
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik pix pisze:

    > To znaczy gdzie się liczy ?
    > IMHO pieczątka z podpisem tylko potwierdza prawdziwość danych
    > zawartych w treści dokumentu, a tam przecież data jest poprawna.

    Lukas ma specyficzne dokumenty potwierdzenia przelewu...

    Mówię o dokumencie przelewu na którym data stempla bankowego zawsze
    stwierdzała datę wykonania przelewu przez Bank.

    Wyobraźmy sobie sytuację, kiedy zrobiłem przelew 1 grudnia 2002 roku,
    a przychodzę po potwierdzenie 1 maja 2003 roku. Dostanę dokument ze
    stemplem *01.05.2003*. Trochę to mylące, nieprawdaż? Z tego co
    pamiętem pewien marmurek (to znaczy panienka z okienka w innym banku)
    po prostu cofała datę na stemplu i stemplowała dokument z datą
    realizacji zlecenia klienta.

  • 4. Data: 2003-01-30 15:10:23
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    me.or.workplace.pl...

> [...]
    > Mogą ewentualnie wystawić dodatkowo pismo stwierdzające, że w dni
    > takim to a takim wyszedł przelew. Ciekawe czy trzeba za to dodatkowo

    Zamów te potwierdzenie korespondencyjnie - zmieniają stempel na datę
    wsteczną.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-01-30 16:51:08
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik Wojciech pisze:

    > Zamów te potwierdzenie korespondencyjnie - zmieniają stempel na datę
    > wsteczną.

    To wiem.

    A można wybrać które transakcje mogą mi przesłać korespondencyjnie?
    Jeśli tak to jak?

  • 6. Data: 2003-01-30 19:45:15
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    ome.or.workplace.pl...

    > To wiem.
    >
    > A można wybrać które transakcje mogą mi przesłać korespondencyjnie?
    > Jeśli tak to jak?

    Nie za bardzo zrozumiałem pytanie. Potwierdzenie zamawiasz przez LukasLinię
    i podajesz konsultantowi o którą dokładnie transakcję Ci chodzi.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782