  • 1. Data: 2003-01-30 13:13:45
    Temat: KK RB czy Multi ? (dylemat)
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Mam do wyboru:
    KK MultiBank lub Raiffeisen ale z dwukrotnie większym limitem.
    Muszę wybrać jedną ...

    Największą wadą RB jest brak dostępu przez Internet (WAP,SMS), płatna infolinia
    od nowego roku, wysoka opłata roczna (85zł+59zł za karte dodatkową)...
    Zaletą RB jest wygodna infolinia IVR, czytelny wyciąg, data spłaty uwzględnia
    dni wolne.

    Zaletą KK Multibanq jest dostęp przez Internet do salda i operacji, karta ze
    zdjęciem, 53 dni do spłaty. Opłata przystępna (70zł+35zł za kartę dodatkową),
    nie wiem jeszcze jak wygląda wyciąg.

    Przy RB trzyma mnie limit i ładniejsza karta :-)

    A jaka jest Wasza opinia (może być subiektywna) ?

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2003-01-30 14:53:40
    Temat: Re: KK RB czy Multi ? (dylemat)
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Przy RB trzyma mnie limit i ładniejsza karta :-)
    >
    > A jaka jest Wasza opinia (może być subiektywna) ?

    Subiektywnie bardziej mi sie podoba karta multi :-)
    MarcinP

  • 3. Data: 2003-01-30 15:18:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> wrote in message
> [...]
    ze
    > zdjęciem, 53 dni do spłaty. Opłata przystępna (70zł+35zł za kartę

    Wyciąg jest ok - są nawet przy każdej operacji takie puste pola, w których
    możesz wstawiać ptaszki i odchaczać sobie na własne potrzeby transakacje (np
    jako zatwierdzone przez Ciebie :-). W Internecie mozesz przeglądać pełną
    listę operacji na 12 ostatnich wyciągach - mi się już raz przydało gdy
    szukałem operacji sprzed dwóch wyciągów (papierowe mam w innym miejscu :-)

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-01-30 20:25:11
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Ja mam RB i jestem zadowolony.
    Tylko.... jest tam ubezpieczenie w podróży zagranicznej,
    niby za darmo, ale wiadomo że wkalkulowane w koszt karty.
    Niby na dobre kwoty.
    Ale nie wiem jak w praktyce wyglada realizacja w przypadku "szkody".

  • 5. Data: 2003-01-31 12:13:06
    Od: k...@z...pl

    > Największą wadą RB jest brak dostępu przez Internet (WAP,SMS), płatna
    infolinia
    > od nowego roku, wysoka opłata roczna (85zł+59zł za karte dodatkową)...

    w tej chwili można tę opłatę zredukować do 50%
    jak chcesz mogę CI pomóc :)

    zapraszam na priv jeżeli jesteś zainteresowany

    --
    Karol Żwiruk
    http://zwiruk.pl/karty

  • 6. Data: 2003-01-31 12:33:22
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik MarcinP napisał:

    > Subiektywnie bardziej mi sie podoba karta multi :-)
    > MarcinP

    Niestety, zrobiona jest z jakiegoś ciekniego plastiku i takie też robi
    wrażenie. Porównywałem z żółtą kredytówką Raiff.

    Ale za to debetowa VC Multi - dla mnie ideał ! Dobry plastik, ciekawy
    wzór... Zazdroszcze mojej żonie że ma taką kartę :-)

    Tomcio

  • 7. Data: 2003-01-31 12:35:38
    Od: k...@z...pl

    > A jaka jest Wasza opinia (może być subiektywna) ?

    całkiem subiektywnie i bez wchodzenia w szczegóły to Multi bym wybrał :)

    --
    Karol Żwiruk
    http://zwiruk.pl/karty

  • 8. Data: 2003-01-31 14:17:20
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Fri, 31 Jan 2003 14:45:12 +0000 Kulka <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Jeszcze jedno - mia? kto? w r?kach ?ó?t? KK multi? Czy te? sprawia takie
    > wra?enie, jakby by?a "za mi?kka"?

    Hmmm.... Wyglada normalnie. Za to AmEx jest jakby 2x cienszy :-) (a
    napewno 2x miekszy)

    Szymon

  • 9. Data: 2003-01-31 14:34:33
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Fri, 31 Jan 2003 15:13:48 +0000 Kulka <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Jeszcze jedno - czy zdj?cie do KK musi by? na papierze fotograficznym?
    > Do ?ó?tej karty bardziej pasowa?oby zdj?cie po obróbce np. w sepii :-)

    Mysle, ze wezma co dasz. I tak idzie na skaner. Poza tym mozesz u
    fotografa zamowic w sepii.

    Szymon

  • 10. Data: 2003-01-31 14:45:12
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kulka napisał:

> [...]
    >
    > Ale za to debetowa VC Multi - dla mnie ideał ! Dobry plastik, ciekawy
    > wzór... Zazdroszcze mojej żonie że ma taką kartę :-)

    Jeszcze jedno - miał ktoś w rękach żółtą KK multi? Czy też sprawia takie
    wrażenie, jakby była "za miękka"?

    Tomcio