  • 1. Data: 2003-01-30 14:48:49
    Temat: zly kredytobiorca
    Od: Dariusz Korona <d...@w...pl>

    Witam !

    Mam takie pytanie. Gdzie moge zdobyc informacje na temat moje osoby jako
    kredytobiorcy.
    Chcialem wziasc kredyt na meble, niestety firma porzyczkowa odmowila mi
    nie podajac przyczyn. Co oni sprawdzali i jak moge to zmienic abyn byl
    'czysty"

    Pozdrawiam Dariusz Korona

  • 2. Data: 2003-01-30 14:53:55
    Temat: Re: zly kredytobiorca
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Dariusz Korona wrote:
> [...]
    > Chcialem wziasc kredyt na meble, niestety firma porzyczkowa
    > odmowila mi nie podajac przyczyn. Co oni sprawdzali i jak moge to

    www.bik.pl

    "wyczyscic" mozesz sie splacajac zalegle kredyty i pewnie odczekujac
    swoj czas (ale najpierw dogadac sie z bankiem, ktory cie tam wpisal) -
    JEsli to byl powod odmowy

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2003-01-31 21:29:33
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Thu, 30 Jan 2003 15:53:55 +0100, "Michal 'Amra' Macierzynski"
    <m...@p...pl> wrote:

    >www.bik.pl
    >
    >"wyczyscic" mozesz sie splacajac zalegle kredyty i pewnie odczekujac
    >swoj czas (ale najpierw dogadac sie z bankiem, ktory cie tam wpisal) -
    >JEsli to byl powod odmowy

    oprócz bik'u jest jeszcze rejestr niesolidnych klientów prowadzonych
    przez ZBP bodajże, można nie mieć żadnej historii w bik'u albo tylko
    pozytywną, a mimo wszystko znajdować się w RNK za jakiś inny, starszy
    kredyt.

  • 4. Data: 2003-02-02 22:05:06
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

> [...]
    > przez ZBP bodajże, można nie mieć żadnej historii w bik'u albo tylko
    > pozytywną, a mimo wszystko znajdować się w RNK za jakiś inny, starszy

    Z BIK chyba informacje nie znikają, po prostu sa historie splat. A z
    rejestru niesolidnych klientow raczej sie znika po okresie na jaki bank
    wpisal. Zgadza sie?

    Krzysiek.