  • Data: 2021-07-14 17:24:23
    Temat: Re: odwiedziłem ojczyznę
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 14 lipca 2021 o 05:54:14 UTC-5 Olin napisał(a):

    > O sierpnia mam płacić ponad 60% więcej za kWh i jeszcze 20 zł opłaty
    > handlowej (było 0), a uciec nie ma dokąd.

    Jako firma?
    Masz gdzies jakies dane jak to wygladalo w poprzednich latach?
    Idealnie jakby bylo widac pln/kwh juz koncowo.

    Ja mialem na mysli inflacje/koszta energii dla kowalskiego.
    To ze w firmie podrozalo to kowalski widzial albo w "shrinkflacji" albo w tej
    zwyklej.
    Tyle ze to nie byly wielkosci dramatyczne w poprzednich latach. Byly. Ale
    umiarkowane.

    Przy czym to umiarkowanie to nadal IMHO wiecej niz to co gus podaje.