  • Data: 2021-07-14 17:20:16
    Temat: Re: odwiedziłem ojczyznę
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 14 lipca 2021 o 14:04:02 UTC+2 Olin napisał(a):

    > Prąd z ONE S.A.
    >
    > Na stronie URE jest porównywarka cen energii. Kiedyś można było sprawdzić,
    > czy gdzieś nie mają taniej. Od kiedy nastał Sasin jest tylko tabelka w
    > Excelu, a oferty są "do odwołania", a najdalej do końca roku.

    Jak prąd to przynajmniej teoretyczna szansa, by gdzieś uciec. Szczególnie jeśli
    dorzucają opłatę handlową - do tej pory było tak, że zmiana dostawcy prądu nie miała
    zwykle sensu właśnie przez opłatę handlową, bo wszyscy "dostawcy prądu" (wirtualnego)
    poza lokalnym dystrybutorem energii oferowali jedynie rozliczanie comiesięczne z
    właśnie sporą opłatą handlową.

    A ceny porównać sobie najlepiej samemu - Sasin jeszcze nie kontroluje internetu i
    nigdy nie będzie, to się nawet Tuskowi nie udało ;>
    Zapewne będziesz musiał wrócić do kupowania prądu od dystrybutora - niby socjalizm,
    ale pewnie wyjdzie na to samo - te wszystkie firemki, co to tylko prąd sprzedawały i
    kupowały, były podobnym pasożytniczym obciążeniem, zwiększającym finalną cenę.