  • Data: 2021-07-14 17:31:43
    Temat: Re: odwiedziłem ojczyznę
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2021 o 11:04, TM pisze:

    > Pie*****j się w głowę.
    czemu? jak z czymś sie nie zgadzasz - napisz z czym

    > Inflacja to korzyści tylko dla państwa, dla
    > klienta wyrzucanie pieniędzy w błoto. To nie my rzucamy na rynek
    > nadmiar pieniędzy tylko NBP na czele z *******.
    nie my, tylko stosowne instytucje w porozumieniu z rządem którego
    wybrała większość.Gdzieś popełniłem błąd w tym zdaniu? Nie pytam sie czy
    Tobie się ono podoba, tylko czy jest prawdziwe. bo jeśli jest, to
    pośrednio potwierdza ze większość to debile.

    ToMasz

    bo tekstów z facebooka mówiące ze to przecież "rząd daje pieniądze" nie
    będę używał jako argumentu