  • 21. Data: 2005-07-10 21:38:56
    Temat: Re: nr rachunku bankowego i weryfikacja wlasciciela ??
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Nie. Po prostu ostatnio na grupie wyjątkowo obrodziło we wszelkiego
    > rodzaju trolle i trollowanie. Aż niekiedy nie chce się czytać...

    Właśnie widzę :-)

  • 22. Data: 2005-07-10 21:41:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > Pytasz o adres?
    > Poszukaj w tym samym miejscu, z którego wziąłeś numer rachunku. Bo z
    > kosmosu to on ci nie spadł.

    Pomylilem sie przepisujac. Nie jest niemozliwe trafic na dobry numer.

    MJ

  • 23. Data: 2005-07-10 21:48:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > Pomylilem sie przepisujac. Nie jest niemozliwe trafic na dobry numer.

    Trafić na dobry numer jest możliwe.
    Ale na pewno nie przepisując istniejący rachunek i robiąc błąd w jednej,
    dwóch cyferkach.
    Jeżeli myląc dwi literki trafisz na dobry rachunek, to graj w totka.
    Masz duże szanse na wygraną.

  • 24. Data: 2005-07-11 00:58:43
    Od: rezist <s...@p...com>

    cef wrote:

    > Właśnie widzę :-)

    promocja neostrady tp :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 25. Data: 2005-07-11 06:11:31
    Od: s...@p...onet.pl

    > Śłąski sprawdza i z tego co wiem inteligo też. Mbank na pewno nie !!!

    bzdura: slaski nie sprawdza i inteligo tez nie. wysylalem kilka dni temu na
    kubusia puchatka i doszlo bez problemu.

  • 26. Data: 2005-07-11 07:20:37
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie.dz>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pomuliłeś się w numerze konta :-)

    Myślałem, że w nazwisku ;-)

    --
    Olgierd

  • 27. Data: 2005-07-11 07:22:11
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie.dz>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > to ja mam lepszą propozycje przelej 100 tyś.
    > wówczas bank dla bezpieczeństwa zapewne sprawdzi i przelew wróci.
    > I wówczas wygrasz.

    Ale założenie jest, że ma przelać tysiaka ;-)

    --
    Olgierd

  • 28. Data: 2005-07-11 07:23:28
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie.dz>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(a):

    > Robisz przelew na 1gr z tytułem "proszę o kontakt pod numerem
    > telefonu..." ;->

    W jakiej sieci połączenie kosztuje 1 gr? ;-)))

    --
    Olgierd

  • 29. Data: 2005-07-11 07:27:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Olgierd wrote:

    > W jakiej sieci połączenie kosztuje 1 gr? ;-)))

    0-800

  • 30. Data: 2005-07-11 07:39:11
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie.dz>

    > 0-800

    To nie sieć i nie 1 gr tylko 0 gr, no i nie sądzę, żeby ktoś miał w domu
    0-800 ;-)
    Poza tym EOT bo się nie doczekałem przelewu ;-)

    --
    Olgierd