  • 1. Data: 2005-01-06 13:07:48
    Temat: nr konta przelew
    Od: "b...@o...pl" <b...@o...pl>

    Czy zeby zrobic przelew, wystarczy mi imie, nazwisko i nr konta
    odbiorcy, czy tez musze miec jeszcze inne dane?
    bl

  • 2. Data: 2005-01-06 13:12:02
    Temat: Re: nr konta przelew
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Uzytkownik <b...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Czy zeby zrobic przelew, wystarczy mi imie, nazwisko i nr konta
    > odbiorcy, czy tez musze miec jeszcze inne dane?

    wystarzy, ale jesli to robisz dla pltnosci w allegro, to nie daj sie robic w
    bambuko, zadaj dokladnego adresu od sprzedawcy, licho nie spi !

  • 3. Data: 2005-01-06 13:12:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krab napisał(a):

    > wystarzy, ale jesli to robisz dla pltnosci w allegro, to nie daj sie robic w
    > bambuko, zadaj dokladnego adresu od sprzedawcy, licho nie spi !

    A co mu da pełen adres?

  • 4. Data: 2005-01-06 13:13:25
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Użytkownik
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Czy zeby zrobic przelew, wystarczy mi imie, nazwisko i nr konta
    > odbiorcy, czy tez musze miec jeszcze inne dane?
    > bl

    _Niektóre_ panienki z okienka chcą jeszcze adres.
    Elektronicznie niekoniecznie.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 5. Data: 2005-01-06 13:16:59
    Od: "b...@o...pl" <b...@o...pl>

    bardzo dziekuje,
    pozdrawiam
    bl

  • 6. Data: 2005-01-06 13:31:25
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości

    > A co mu da pełen adres?

    mozna go chocby porownac z danymi o sprzedawcy, jakie mozna pobrac
    samodzielnie lub czaem ze stroną "o mnie" niezgodnsc moze swiadczyc np o
    wlamaniu sie na czyjes tam konto, czego bylo dotad dosc sporo i bedzie
    zapewne znacznie wiecej
    osobiscie nie kupilbym niczego od anonima, czyli osoby, ktora nie chce podac
    adresu sama z siebie, bez domagania sie tego - bez wzgledu na to czy ma to
    sens czy nie, wole dac kilka zl wiecej a miec "poczucie"
    zreszta co podasz policji jesli dojdzie do oszustwa ? ze nie wiesz u kogo
    kupiles ? to nie wiem nawet czy przyjma takie zgloszenie bo pekna ze smiechu
    w czasie przyjmowania zgloszenia, a jesli juz to potraktuja je ad acta bez
    sprawdzania, lepiej miec cokolwiek, nawet jesli sa to dane falszywe, wowczas
    nawet udowodnienie winy sprzedajacego bedzie gladsze w sadzie, gdyz bedzie
    widoczny z gory zalozony zamiar oszustwa a nie lekkie zapomnienie.
    ;-)

  • 7. Data: 2005-01-06 14:05:40
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 6 Jan 2005 14:31:25 +0100, w <crjekn$qml$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Krab"
    <_...@k...pl__> napisał(-a):

> [...]
    > kupiles ? to nie wiem nawet czy przyjma takie zgloszenie bo pekna ze smiechu

    W sumie to nieistotne, masz Bezpłatne Ubezp. Kupujących.

  • 8. Data: 2005-01-06 14:56:08
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Radoslaw P.
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > W sumie to nieistotne, masz Bezpłatne Ubezp. Kupujących.

    Do 300 stów z pewnymi warunkami.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 9. Data: 2005-01-06 17:18:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krab napisał(a):

> [...]
    > samodzielnie lub czaem ze stroną "o mnie" niezgodnsc moze swiadczyc np o
    > wlamaniu sie na czyjes tam konto, czego bylo dotad dosc sporo i bedzie

    Nie nadążam.

    Mówisz o allegro, right?

    Więc: kupując coś automagicznie dostajesz dane sprzedawcy. Nie da się
    ich nie dostać - nie da się więc kupić od "anonima", chyba, że ktoś
    oszukuje (dodatkowym, aczkolwiek nie stuprocentowym zabezpieczeniem jest
    pełna aktywacja konta).

    Więc nie bardzo rozumiem powyższego - po co pytać o adres, skoro juz
    mamy dane sprzedawcy. No ale OK - pytamy. Więc podaje nam TE SAME DANE
    (przecież nie jest kretynem). Nawet jeśli są nieprawdziwe - dokonujesz
    przelewu na te dane i co? Psinco, bo nr rachunku był prawidłowy, a że z
    danymi nie miał NIC wspólnego to co? Nic. Pokaż mi bank, który to
    obecnie weryfikuje (są jeszcze takie niedobitki w ogóle?). Pamiętaj, że
    najpopularniejszym rachunkiem na allegro jest mBank i inteligo, a tutaj
    danych nie sprawdza się na 200%.

    > zreszta co podasz policji jesli dojdzie do oszustwa ? ze nie wiesz u kogo
    > kupiles ?

    Jeśli ktoś wpisał fałszywy adres to i tak nic z adresem nie zdziałasz.
    Trzeba będzie śledzić przy pomocy Allegro po IPikach, lokalizacjach, ISP
    i takich tam...