  • 1. Data: 2005-01-06 11:40:11
    Temat: pytanko formalne go finansistów
    Od: "wiesniak" <w...@o...pl>

    Jak rozumiecie sformułowanie :
    " ofertę przygotować dla WIBOR na poziomie 6% "

    mam do porównania 2 oferty : jedna zrobiona była na 6%, druga na 6,7%

    czy to "6,7%" odpowiada warunkom " poziom 6% " ?

    pozdrawiam spod gieesu

  • 2. Data: 2005-01-06 16:39:16
    Temat: Re: pytanko formalne go finansistów
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > mam do porównania 2 oferty : jedna zrobiona była na 6%, druga na 6,7%
    >
    > czy to "6,7%" odpowiada warunkom " poziom 6% " ?

    IMHO chodzi o to, ze ktos ma przygotowac oferte przy zalozeniu
    ze WIBOR wynosi 6 lub 6,7%, jednak to jeszcze nic nie znaczy,
    do oprocentowania kredytu bank dodaje jeszcze swoja marze,
    ktora wraz z wartoscia np. WIBOR-u sklada sie na oprocentowanie
    kredytu

    pozdrawiam
    Bob