  • Data: 2018-07-30 12:00:32
    Temat: Re: nowy atak
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-27 o 12:31, witrak() pisze:
    > A byłbyś tak uprzejmy i napisał, gdzie to miejsce jest (rozumiem, że to
    > Android) bo ja też bym tak poprzeglądał... :-)
    >
    > witrak

    U mnie to:
    Ustawienia - Aplikacje i powiadomienia - Uprawnienia aplikacji

    I tu pojawia się lista.
    U mnie do Mikrofonu dostęp ma 5 z 8 aplikacji
    Aparat - rozumiem że do kręcenia filmików
    Google - po jaki gwint
    Radio FM - no żesz przecież radia się słucha a nie z nim gada,
    Usługi Google Play - nie wiem co to jest - Google daje jakiś gry?
    Wiadomości - ciekawe po co SMS-om mikrofon

    Zastanawia mnie, że nie ma pozycji Telefon - a przecież jakoś rozmawiam.

    Zaraz powyłączam co mi się nie podoba.
    Chcę wyłączyć dostęp Googla do mikrofonu a ten mi pisze:
    Jeśli odmówisz tych uprawnień, podstawowe funkcje urządzenia mogą nie
    działać prawidłowo.

    Podstawowe - czyli dla mnie dzwonienie i SMS-owanie.
    Co jest zgrane - jak zabiorę Googlowi dostęp do mikrofonu to telefon
    przestanie mi działać.
    Myślę, że nie, ale już samo sugerowanie tego jest wredne.

    Radio FM grozi tym samym - jakiś chory ten system.
    P.G.