  • Data: 2018-07-30 18:59:04
    Temat: Re: nowy atak
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-30 o 18:09, J.F. pisze:
    > Przy tej zachlannosci googla na dane myslisz, ze sms ci zostawia ?
    > Oj naiwny, naiwny :-)

    No ale niby jak - sieć komórkowa im wysyła kopię?

    Chyba, że telefon wysyła dane jak nawet mu nie pozwolę... - wszystko
    możliwe.

    Kiedyś (6...8 lat temu) powyłączałem wszystkie transmisje przed
    włożeniem karty do telefonu a i tak skubany ileś tam kB wysłał. Potem,
    już nic nie wysyłał - czyli niby wszystko powyłączałem skutecznie, ale
    jednak przy pierwszym uruchomieniu musiał!
    P.G.