  • Data: 2018-07-30 17:59:58
    Temat: Re: nowy atak
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Jak toś lubi informować Google nawet o treści swoich sms-ów to -
    > wolna wola. P.G.

    Oczywiscie to co sie dzieje z naszymi danymi nie jest niczym fajnym ale
    nie mam złudzen ze moja rezygnacja z tej uroczej funkcjonalnosci
    cokolwiek zmieni...
    Robie w tym temacie tyle ile moge ale akurat tutaj...
    pomijam fakt, iz zawsze sadziłem, ze tresc smsów jako korespondencja jest
    prawnie chroniona i nikomu poza słuzbami w szczegolnych przypadkach,
    zagladac tam nei wolno.
    Dlatego czuje sie zszokowany wpisem Liwiusza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,