  • Data: 2018-07-31 11:21:35
    Temat: Re: nowy atak
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-30 o 21:54, J.F. pisze:

    > Smartfon odlaczony calkowicie od internetu ? Dziwne troche :-)

    Chyba jeszcze nie uzależniłem się od internetu (przenośnego, bo od
    stacjonarnego to chyba już tak).
    Na razie w telefonie korzystam z rozmów, SMS-ów i aparatu.
    Żadne z tych nie wymaga połączenia do internetu.
    Co tracę - nie wiem.
    Co zyskuję - ten nowy - Motorola G6 po pierwszym ładowaniu wytrzymał 8 dni.

    Raz na kilka miesięcy pojawia mi się komunikat:
    "Ostrzeżenie o transmisji danych" i żadnych dodatkowych informacji z
    niego nie udaje się wyciągnąć więc nauczyłem się że to się kasuje i spokój.

    > Ale jak widac - osobny telefon do rozmow i SMS to nie takie glupie ...

    Tylko, że aparat też się przydaje mieć zawsze pod ręką.
    Nie ma chyba nie smartfonów co by miały wbudowany dobry aparat.
    P.G.