  • 1. Data: 2011-09-15 10:29:37
    Temat: nowa oferta firmowa PKOBP
    Od: b...@o...pl

    słyszałem, jakoby 19 września 2011 bank PKOBP
    szykował nową promocję kont firmowych, bez opłaty
    za prowadzenie rachunku bankowego.

    czy ktoś zna szczegóły, wyłowił w sieci jakiś
    regulamin itp.?

  • 2. Data: 2011-09-15 11:07:03
    Temat: Re: nowa oferta firmowa PKOBP
    Od: b...@o...pl

    na PKOBP.pl cicho sza, nikt nic nie wie...

  • 3. Data: 2011-09-16 19:06:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-15 13:07, b...@o...pl wrote:
    > na PKOBP.pl cicho sza, nikt nic nie wie...

    Sklamalbym, jakbym powiedzial, ze nie wiem ;) Tyle, ze sie nie
    przysluchiwalem szczegolom. Ale faktem jest, ze w produkach sie ruszylo
    sporo z nowa ekipa. Zeby nie pokazywac na kapitalizacje jednodniowa ;)

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 4. Data: 2011-09-16 19:22:17
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ale faktem jest, ze w produkach sie ruszylo
    >sporo z nowa ekipa. Zeby nie pokazywac na kapitalizacje jednodniowa

    No, niebywały sukces, na miarę Szymona Wściekłego. Akurat 100 dni przed jej
    końcem, po wieku ospałości. Podziw.

  • 5. Data: 2011-09-16 20:32:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-16 21:22, mx wrote:

    > No, niebywały sukces, na miarę Szymona Wściekłego. Akurat 100 dni przed
    > jej końcem, po wieku ospałości. Podziw.

    a przepraszam, te 100 dni wcale nie jest przesadzone ;)
    swoja droga niektore banki w ogole jej nie wdrozyly, a w inteligo sa juz
    jakis czas.

  • 6. Data: 2011-09-16 20:45:48
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >a przepraszam, te 100 dni wcale nie jest przesadzone ;)
    >swoja droga niektore banki w ogole jej nie wdrozyly, a w inteligo sa juz

    Odrobinę. 100 dni wg. pierwotnych planów. Ale się POślizgnęło, jak cała
    reszta (w tym i P(k)O(bp)). Dobrze, że nie PiSdnęło.

  • 7. Data: 2011-09-17 18:07:41
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> wrote on
    2011-09-16_22:32

    > a przepraszam, te 100 dni wcale nie jest przesadzone ;) swoja
    > droga niektore banki w ogole jej nie wdrozyly, a w inteligo sa
    > juz jakis czas.

    No pewnie, są jeszcze gorsze banki...

    witrak()

  • 8. Data: 2011-09-18 19:05:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-17 20:07, witrak() wrote:
    > No pewnie, są jeszcze gorsze banki...
    > witrak()

    No sa, sa i lepsze. Ale malo kto o nich na rynku wie...

  • 9. Data: 2011-09-18 20:23:59
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> wrote on
    2011-09-18_21:05

    > No sa, sa i lepsze. Ale malo kto o nich na rynku wie...

    A jasne...
    Bo te gorsze wydają kasę na durne reklamy zamiast na poprawę
    jakości usług, a te lepsze jeszcze nie mają dość kasy na
    wyrzucanie w błoto. Ale spoko :-) rosną młode pokolenia...

    witrak()
    PS. Nie żebym nie widział jeszcze durniejszych *reklam* niż z
    Majewskim, ale mało ich :-)

  • 10. Data: 2011-09-19 19:22:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-18 22:23, witrak() wrote:
    > A jasne...
    > Bo te gorsze wydają kasę na durne reklamy zamiast na poprawę
    > jakości usług, a te lepsze jeszcze nie mają dość kasy na
    > wyrzucanie w błoto. Ale spoko :-) rosną młode pokolenia...

    A skad takie przeswiadczenie, ze nie wydaja na poprawe jakosci? Hint -
    popatrz infolinia. W placowkach tez sie sporo dzieje, ale rozumiem, ze
    konta nie masz, a oddzialow nie odwiedzasz.
    A co do mlodych pokolen... ;)