  • 11. Data: 2011-09-20 06:19:54
    Temat: Re: nowa oferta firmowa PKOBP
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> wrote on
    2011-09-19_21:22

    > A skad takie przeswiadczenie, ze nie wydaja na poprawe
    > jakosci? Hint - popatrz infolinia. W placowkach tez sie sporo
    > dzieje, ale rozumiem, ze konta nie masz, a oddzialow nie
    > odwiedzasz. A co do mlodych pokolen... ;)

    A skąd wiesz, że nie odwiedzam ?
    Fakt, konta nie mam - miałem, kiedy w tym banku wszystko grało, w
    latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych ub. stulecia. Wtedy
    najpóźniej na 3 dzień po realizacji czeku miałem list z wyciągiem
    po tej operacji, z naliczonym oprocentowaniem do końca miesiąca.

    Dzisiaj wyciągi dostaję raz na miesiąc, 3 tygodnie po terminie
    generowania.

    A w PKO bywam - z rzadka, ale jednak. Nic tam nie załatwiam,
    chyba, że nie ma innego wyjścia. Jak ostatni raz załatwiałem to na
    sali było 4 pracowników i 2 klientów (łącznie ze mną). Operacja
    była prosta i efektywnie obsługa zajęła 2 minut. Ale musiałem
    odwiedzić dwa okienka i łącznie trwało to ponad 20 minut...

    Gwarantujesz, że tak już nie ma/nie będzie ? :-)

    witrak()
    PS. Młode pokolenia nie będą stać przy okienku, nawet za 40 lat
    jak będą emerytami. Zdążycie do tego czasu zlikwidować okienka ? ;-)

  • 12. Data: 2011-09-20 19:29:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-20 08:19, witrak() wrote:
> [...]
    > po tej operacji, z naliczonym oprocentowaniem do końca miesiąca.
    >
    > Dzisiaj wyciągi dostaję raz na miesiąc, 3 tygodnie po terminie

    + masz dostep via internet, gdzie wszystko widzisz on-line...

> [...]
    > odwiedzić dwa okienka i łącznie trwało to ponad 20 minut...
    >
    > Gwarantujesz, że tak już nie ma/nie będzie ? :-)

    A jaka to operacja?

    > PS. Młode pokolenia nie będą stać przy okienku, nawet za 40 lat
    > jak będą emerytami. Zdążycie do tego czasu zlikwidować okienka ? ;-)

    Raczej rozwiniemy internet - PKO to najwiekszy bank internetowy i
    wirtualny (mBank wirtualnym nie jest, Inteligo jak najbardziej ;)

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 13. Data: 2011-09-20 19:39:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/id_product=0
    00000000000503/section=misp/grupa=1/podgrupa=0/pwid=
    100000901910

  • 14. Data: 2011-09-20 19:57:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> writes:

    > Raczej rozwiniemy internet - PKO to najwiekszy bank internetowy i
    > wirtualny (mBank wirtualnym nie jest, Inteligo jak najbardziej ;)

    A inne banki wciąż otwierają nowe oddziały. Chyba w ramach walki z
    bezrobociem, bo nie wydaje mi się, żeby tam był więcej niż jeden
    klient/pracowanika/dobę.

    Przy okazji - właśnie wykryłem, że wspaniałe konto Szymona Majewskiego
    za zero nie ma bynajmniej zera w rubryce 'zlecenie stałe'. Takie
    dziadowanie po 1.50 zł. Pfui. A jak naklikam 120 przelewów ręcznie na
    zapas to mi nawet kody za darmo przyślą...

    MJ

  • 15. Data: 2011-09-20 20:09:59
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> wrote on
    2011-09-20_21:39
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/id_product=0
    00000000000503/section=misp/grupa=1/podgrupa=0/pwid=
    100000901910

    :-)))))

    Korzyści
    [...]
    Oszczędność pieniędzy:

    0 zł za rachunek bieżący przez 18 miesięcy*,
    [...]
    * 0 zł przez 9 miesięcy a kolejne 9 miesięcy za 0 zł przy
    utrzymaniu średniomiesięcznego salda w wysokości min. 500 zł, w
    przeciwnym razie - 14 zł.

    witrak()