  • 1. Data: 2011-09-15 09:55:37
    Temat: 5x BZ WBK mobile
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    Dostępna jest aplikacja BZWBK24 mobile na 5 systemów operacyjnych
    (iOS, Android, Symbian, BlackBerry, Windows Mobile 6.0 i 6.5).
    http://blog.bzwbk.pl/2011/09/aplikacja-bzwbk24-mobil
    e-juz-dostepna
    Pierwsze wrażenie w miarę pozytywne (Symbian na Nokii e51), szkoda, że
    nie można zrobić przelewu na obcy, niezdefiniowany rachunek. Dodałbym
    też opcję podglądu blokad na rachunku (operacje kartowe). Całość
    chodzi w miarę żwawo mimo, że łączę się przez EDGE.

  • 2. Data: 2011-09-15 10:05:23
    Temat: Re: 5x BZ WBK mobile
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 15 Sep 2011 02:55:37 -0700 (PDT), "Tomasz [Bubon]"
    <t...@g...com> wrote:

    >Dostępna jest aplikacja BZWBK24 mobile na 5 systemów operacyjnych

    Czy taka aplikacja coś daje lepszego niż połączenie przeglądarką np. z
    Eurobankiem?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-09-15 12:45:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 12:05:23 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Czy taka aplikacja coś daje lepszego niż połączenie przeglądarką np. z
    > Eurobankiem?

    Daj dostęp do konta więc co może być w Twoim koncie lepszego? Jest to
    aplikacja mobilna, więc zoptymalizowana/przebudowana do urządzeń na
    jakich można ją instalować.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-09-15 14:05:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 15 Sep 2011 12:45:30 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >Daj dostęp do konta więc co może być w Twoim koncie lepszego? Jest to

    brak konieczności używania specjalnej aplikacji, obsługa z każdego
    telefonu (oczywiście takiego z przeglądarką), a nie tylko takiego z
    aplikacją.

    >aplikacja mobilna, więc zoptymalizowana/przebudowana do urządzeń na
    >jakich można ją instalować.

    podobnie jak strona WWW, któa tez może być zoptymalizowana.

    Mi chodziło raczej o to, co zyskuję mając taka aplikację w stosunku do
    dostępu on-line? Minimalizację transferu? Szybkość wykonywania
    operacji?

  • 5. Data: 2011-09-15 15:19:12
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 15 Wrz, 16:05, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > brak konieczno ci u ywania specjalnej aplikacji, obs uga z ka dego
    > telefonu (oczywi cie takiego z przegl dark ), a nie tylko takiego z
    > aplikacj .

    > podobnie jak strona WWW, kt a tez mo e by zoptymalizowana.
    >
    > Mi chodzi o raczej o to, co zyskuj maj c taka aplikacj w stosunku do
    > dost pu on-line? Minimalizacj transferu? Szybko wykonywania
    > operacji?

    Wygoda. Mniej się naklikasz, żeby zrobić przelew zdefiniowany.

  • 6. Data: 2011-09-15 17:04:43
    Od: Ra <t...@d...it>

> [...]
    >
    > Mi chodziło raczej o to, co zyskuję mając taka aplikację w stosunku do
    > dostępu on-line? Minimalizację transferu? Szybkość wykonywania
    jak dla mnie wygoda i szybkość, online zazwyczaj jeszcze klikam tu i tam
    i patrzę czy może w Inwestycjach leży jakaś kasa o której zapomniałem ;)

  • 7. Data: 2011-09-15 17:11:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 16:05:07 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Mi chodziło raczej o to, co zyskuję mając taka aplikację w stosunku do
    > dostępu on-line? Minimalizację transferu? Szybkość wykonywania operacji?

    Telefony to już tak jak komputery. Możesz mieć różne przeglądarki i
    teoretycznie na tych samych telefonach/systemach strona może wyglądać
    inaczej. Co bardziej istotne zazwyczaj nie działa on poprawnie, jest
    niedopasowana do ekranu telefonu itd itp. Jeżeli masz aplikację to ona
    jest dopasowana specjalnie już do systemu/telefonu na jakim ma działać.
    Będzie starać się wykorzystać maksymalnie jego możliwości aby ułatwić
    korzystanie z dostępu do konta. Oczywiście może być też minimalizacja
    transferu ale przede wszystkim chyba stawiają a przynajmniej powinni, na
    ergonomię i użyteczność.
    Każda taka aplikacja jest darmowa, więc jeżeli masz odpowiedni telefon to
    ściągnij i sam sprawdź czy widzisz jakieś znaczące różnice i czy warto w
    ogóle z tego korzystać.

    Xenocide

  • 8. Data: 2011-09-16 07:55:00
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 15 Sep 2011 08:19:12 -0700 (PDT), "Tomasz [Bubon]"
    <t...@g...com> wrote:

    >Wygoda. Mniej się naklikasz, żeby zrobić przelew zdefiniowany.

    Przez www mam: 2 kliknięcia w menu, wybór rachunku źródłowego, wybór
    opcji "z listy", wybór odbiorcy, wpisanie kwoty, zatwierdzenie,
    potwierdzenie kodem z tokena, zatwierdzenie.
    Niewiele jest do "urwania".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2011-09-16 07:56:13
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 15 Sep 2011 17:11:35 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >Każda taka aplikacja jest darmowa, więc jeżeli masz odpowiedni telefon to
    >ściągnij i sam sprawdź czy widzisz jakieś znaczące różnice i czy warto w
    >ogóle z tego korzystać.

    Nie mam nic w WBK, dlatego się dopytuję.
    A obsługa Eurobanku via WWW na Operze czy IE w WM 6.5 jest całkiem
    znośna.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2011-09-18 09:00:25
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    > Przez www mam: 2 kliknięcia w menu, wybór rachunku źródłowego, wybór
    > opcji "z listy", wybór odbiorcy, wpisanie kwoty, zatwierdzenie,
    > potwierdzenie kodem z tokena, zatwierdzenie.
    > Niewiele jest do "urwania".

    przeciez dostep przez internet przez przegladarke takze jest

    P.

    --
    z magazynem</a>