  • 1. Data: 2002-02-04 22:06:58
    Temat: nowa TOiP w BSK
    Od: "Ola" <o...@n...wa.onet.pl>

    Witam

    Przeczytałam w ostatnich dniach kilka postow nt. zmiany TOiP w ING BSK od 1
    marca. Usilowalam zdobyc to cudo (tj. nowa Tabele), ale niestety nie udalo
    mi sie - w moim oddziale nic nie wiedza, a w Halo Slaski mily pan kazal
    zadzwonic za tydzien "Bo my prosze Pani nie dostajemy takich rzeczy z tak
    duzym wyprzedzeniem"
    Czy ktos moze mi powiedziec, jaka bedzie oplata za konto Prestiz i jakie sa
    glowne zmiany?

    Dzieki z gory

    Ola K.

  • 2. Data: 2002-02-05 06:20:43
    Temat: Re: nowa TOiP w BSK
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Ola" <o...@n...wa.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > duzym wyprzedzeniem"
    > Czy ktos moze mi powiedziec, jaka bedzie oplata za konto Prestiz i jakie

    Poczytaj posty z wczoraj, sa linki do nieoficjalnych zmian. U mnie w BSK w
    Szczecinie, maja juz te materialy, ale na razie ukryte w szufladzie.

  • 3. Data: 2002-02-05 08:14:36
    Od: Jarek Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>

    Ola wrote:

    > Witam
    >
    > Czy ktos moze mi powiedziec, jaka bedzie oplata za konto Prestiz i jakie sa
> [...]

    Oczywiście nioficjalnie, bo BSK ujawnia zmiany opłat zawsze po fakcie :-(

    PJO podawał takiego linka:
    http://www.ochwal.net/Page1.gif
    http://www.ochwal.net/Page2.gif

    ________
    Jarosław Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 4. Data: 2002-02-05 09:21:45
    Od: przykry@_NOSPAM_.rybnik.net.pl (przykry)

    On Tue, 5 Feb 2002 07:20:43 +0100, "Krzysiek" <K...@w...pl>
    wrote:

    >Poczytaj posty z wczoraj, sa linki do nieoficjalnych zmian. U mnie w BSK w
    >Szczecinie, maja juz te materialy, ale na razie ukryte w szufladzie.

    Hi!
    A to Ciekawe. Wyjatkowo bylem wczoraj w III oddziale BSK w Gliwicach i
    jak byk wisi informacja o planowanych zmianach w TOiP (dokladnie to
    samo, co ma pjo na stronie)... Co oddzial, to obyczaj?
    pzdr

    -
    przykry
    UIN:5706769

  • 5. Data: 2002-02-05 09:35:44
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    > Czy ktos moze mi powiedziec, jaka bedzie oplata za konto Prestiz i

    prowadzenie: 20 zl zamiast 18 zl

    jakie sa
    > glowne zmiany?

    dla prestiza chyba bez zmian