  • 1. Data: 2002-02-04 22:05:36
    Temat: Re: Placenie karta Visa Electron mBanku w sieci
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kroko" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a3n0h2$nmo$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie czy mozna taka karta placic w sieci? Gdzies czytalem, ze mozna
    > tylko kartami wypuklymi. Jak by nie patrzec Visa Electron mBanku taka nie
    > jest.

    Electronem mBanku nie da sie placic w sieci.
    Ale tym z Inteligo (Electronem) da się :-).

    J.

  • 2. Data: 2002-02-04 22:12:09
    Temat: Placenie karta Visa Electron mBanku w sieci
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanie czy mozna taka karta placic w sieci? Gdzies czytalem, ze mozna
    tylko kartami wypuklymi. Jak by nie patrzec Visa Electron mBanku taka nie
    jest.

    dzieki za info

    Kroko

  • 3. Data: 2002-02-04 22:29:48
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > Moze ktos ma pomysl skad wziasc w ciagu trzech dni wypukla karte do
    placenia
    > w sieci?

    W mBanku jest e-karta, wlasnie do placenia w necie. To jest wypukla Visa,
    ale bez paska magnetycznego. Kosztuje 20 zl, zadzwon na mLinie, moze sie uda
    w ciagu trzech dni (ale cos mi sie wydaje, ze niestety nie...)

    Pozdrawiam - J.

  • 4. Data: 2002-02-04 22:32:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Potrzebuje w tym tygodniu wyslac kobiecie kwiaty z jakiegos angielkiego
    > sklepu internetowego.

    chyba tylko znalezc kogos kto ma taka karte i ci to zalatwi...

  • 5. Data: 2002-02-04 22:33:30
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Witam,

    > Electronem mBanku nie da sie placic w sieci.
    > Ale tym z Inteligo (Electronem) da się :-).

    No niech to....

[...]

    milego dnia

    Kroko